اخبار و عملکرد حوزه انتظامی مازندران در 23 بهمن توسط معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران به خبرنگار تابناک از کل استان از غرب تا شرق به شرح زیر به حضور تقدیم می گردد.
کد خبر: ۹۳۹۸۷۱
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۰ 11 February 2021

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار و عملکرد کلی نیروی انتظامی استان مازندران در 23 بهمن  ماه سال 1399 به حضور تقدیم می گردد.

بر اساس این گزارش، اخبار کامل نیروی انتظامی مازندران در 23 بهمن بشرح زیر است:

انهدام باند سارقان باغات و مزارع کشاورزی در ساری

فرمانده انتظامی شهرستان ساری از شناسایی و دستگیری اعضای باند سرقت تجهیزات و محصولات باغات و مزارع کشاورزی با 15 فقره سرقت در ساری خبر داد .

سرهنگ "ناصر علی صفرپور" در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت : در پی وقوع چندین فقره سرقت تجهیزات و محصولات از باغات و مزارع کشاورزی در شهرستان ساری، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری 13 کمربندی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران انتظامی با انجام اقدامات اطلاعاتی به فردی که دارای سوابق متعدد کیفری در این شهرستان بود، مشکوک شدند.

صفرپور تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی، متهم و 3 همدستش که به صورت باندی اقدام به سرقت می کردند در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی حین سرقت دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری، خاطرنشان کرد: متهمان در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس به15 فقره سرقت تجهیزات و محصولات باغی و کشاورزی در سطح شهرستان ساری اعتراف کردند .

سرهنگ صفرپور با اشاره به تشکیل پرونده برای متهمان و تحویل آنان به مرجع قضائی، گفت: نصب دوربین های مداربسته و پایش تصویری در روستاها از برنامه های پلیس پیشگیری برای کاهش و پیشگیری از سرقت در روستاها است که نیازمند همکاری و تعامل دهیاری ها و بخشداری ها با پلیس است.


-----------------------------------------------------------


سارق ساختمان های نیمه کاره در بابل دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان بابل، از شناسايي و دستگيري سارق ساختمان های نیمه کاره با 13فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "محمدزمان شالیکار " در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره در شهرستان بابل، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل، افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی سارق را شناسایی کردند.

سرهنگ شالیکار، خاطرنشان کرد: متهم در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و در بازجويي‌هاي به عمل آمده تا کنون به 13 فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره در این شهرستان اعتراف کرد.

وی از کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی از مخفیگاه متهم خبر داد و اظهار داشت: این سارق حرفه ای پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل در پايان ضمن هشدار به صاحبان ساختمان های نیمه کاره و در حال ساخت از آن ها خواست: از رها کردن وسایل و تجهیزات ساختمانی پس از اتمام ساعت کار در محل اجتناب کرده و وسایل مذکور را در جای امن و قابل اطمینان نگهداری کنند.


-----------------------------------------------------------


دستگیری 2سارق سیم برق با22فقره سرقت درگلوگاه

جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه از دستگيري2 سارق حرفه ای سیم برق واماکن خصوصی با 22 فقره سرقت خبر داد .

سرهنگ "اسماعیل حسن زاده" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهارداشت:در پي وقوع چندين فقره سرقت سیم برق و اماکن خصوصی در شهرستان، بررسی موضوع دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام بررسی های تخصصی از محل وقوع سرقت، 2سارق حرفه ای را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی آنان را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ حسن زاده، افزود: متهمان در بازجویی ها تاکنون به 22 فقره سرقت سیم برق و اماکن خصوصی اعتراف کردند و پس ازتشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

جانشین انتظامی در خاتمه به شهروندان توصیه کرد: در توجه به توصیه های پیشگیرانه پلیس بیش از پیش اهتمام داشته و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را به پلیس اطلاع دهند.


-----------------------------------------------------------


دستگیری 2سارق کابل برق با 5 فقره سرقت در ساری

فرمانده انتظامی شهرستان ساری از دستگیری دو سارق سیم برق در حین سرقت از شبکه توزیع برق در این شهرستان،خبر داد.

سرهنگ"ناصر علی صفرپور" فرمانده انتظامي شهرستان ساري ، در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: مامورین کلانتری 11 این فرماندهی در حین گشت زنی در محدوده خیابان 22 بهمن دو نفر را در حال سرقت کابل های برق از شبکه توزیع مشاهده کردند .

سرهنگ صفرپور،افزود: سارقان به محض مشاهده ماموران قصد متواری شدن از محل را داشتند که با هوشیاری و سرعت عمل ماموران دستگیر شدند.

وي درادامه تصريح کرد : طی بازجویی صورت گرفته متهمین به 5 فقره سرقت از کابل های برق اعتراف و 500 متر کابل برق و مخابرات از آنها کشف و ضبط گردید.

فرمانده انتظامي شهرستان ساري درخاتمه اظهار داشت: متهمان پس از تشکيل پرونده به مرجع

قضائي معرفي شدند.


-----------------------------------------------------------


کشف 12فقره سرقت در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی "میاندورود"

جانشین انتظامی شهرستان میاندورود از دستگیری 5 سارق اماکن خصوصی باکشف 12 فقره سرقت در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "وحید محمدی" درباره جزئیات این خبر، بیان داشت: به منظور برقراری نظم وامنیت پایدار، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف پیشگیری از سرقت در این شهرستان به اجرا درآمد.

سرهنگ محمدی افزود: در اجرای این طرح ماموران انتظامی با بررسی های همه جانبه موفق به شناسایی و دستگیری 5 سارق شدند.

جانشین انتظامی شهرستان میاندورود با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی های به عمل آمده به 12 فقره انواع سرقت ها اعتراف کردند، تصریح کرد: متهمان پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شدند .

وی در خاتمه از دستگیری 8 معتاد و 3خرده فروش مواد مخدر و همچنین کشف یک تن چوپ و 3 قبضه سلاح خبر داد و به شهروندان توصیه کرد : هشدارهای پلیسی را جدی گرفته و در صورت برخورد با هر گونه مورد مشکوک مراتب رابه پلیس 110 پلیس اعلام کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار