امام جمعه دهدشت خطاب به مسئولین
حجت الاسلام وحدانی فر : غربگراها برجام بازی و بزک کردن برجام را رها کنند تابوتی که چند سال است بر آن شیون می کنید مرده‌ای در آن نیست.
کد خبر: ۹۳۹۹۵۴
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۳ 12 February 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در جمع فرماندهان نیروی هوایی ارتش اظهار داشت:کلید واژه رهبر معظم انقلاب باز هم برجام نافرجام و مسئله تحریم بود.
امام جمعه شهرستان کهگیلویه تصریح کرد: از نکات بسیار مهم مطرح شده این بود که امریکا و اروپا امروز در موضعی نیستند که برای ما شرط و استدلال تعیین کنند بلکه این جمهوری اسلامی است که شرط می‌گذارد اگر امریکا تحریم‌ها را به طور کامل لغو کرد می‌توان به برجام بازگردد.
حجت‌الاسلام وحدانی‌فر گفت: برخی دقت نمی‌کنند، به غربگدایی و سخنگوی دشمن بودن عادت کرده‌اند، سالیان سال است امثال بایدن آمدند دروغ گفتند، تحریم‌های بعد از برجام دو برابر شد.
وی با بیان اینکه امریکا از برجام خارج شده و اروپا توجهی به برجام نکرده است، افزود: اینها باید پاسخگو باشند. ما شرط تعیین می‌کنیم امریکا باید تحریم‌ها را نه روی کاغذ بلکه در عمل لغو کند اگر این اتفاق بیفتد ما شرط می کنیم که به برجام برگردد.
خطیب نماز جمعه دهدشت گفت: نقشه راه نظام در مواجهه با امریکا و اروپا همین کلمات روشن رهبری است برای تحقق این نقشه راه لازم است همه مسوولان کشور هر صدایی را غیر از این بیانیه به دشمن مخابره کند بداند در زمین دشمن بازی می‌کند.
وحدانی‌فر با بیان اینکه حق شرط ‌گذاری برای ایران است و این سیاست قطعی است، تأکید کرد: مسوولان حق تخطی از سخنان رهبری را ندارند فرصت لازم به دشمن داده شده سخنان رهبری می‌گوید اول انها به تعهدات عمل کنند بعد ما.
وی ادامه داد: غربگراها برجام بازی و بزک کردن برجام را رها کنند تابوتی که چند سال است بر آن شیون می کنید مرده‌ای در آن نیست.
خطیب نماز جمعه دهدشت همچنین رعایت ادب و اخلاق را ضرورت جامعه خواند و افزود:هنجارشکنی قبیح است باید در صحبت، در کلام، در عصبانیت و رفتار دقت داشته باشیم.
وی بیان داشت: هر گونه هنحارشکنی مورد تأیید رهبری و هیچ کس نیست بهانه برای تاختن به نظام می‌شود.
حجت‌الاسلام وحدانی‌فر در بخش دیگری از سخنانش با قدردانی از تلاش ستاد نماز جمعه برای رعایت همه ملاحظات در برگزاری نماز جمعه گفت: از برادر پناهی که چند سالی مسؤولیت ستاد را بر عهده داشت و زحمات را بر دوش کشید ویژه و خاص تشکر می‌کنم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار