معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان از کسب ۱۰ رتبۀ برتر جشنواره تئاتر فجر، توسط نمایندگان تئاتر استان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۹۹۹۷
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۸ 12 February 2021

محمدحسین محمدی فشارکی گفت: امسال ۱۱ نماینده از استان اصفهان در بخش‌های مختلف سی و نهمین دوره جشنواره تئاتر فجر با دیگر هنرمندان به رقابت پرداختند و خوشبختانه توانستند در مراسم اختتامیه با کسب ۱۰ رتبه بدرخشند.

وی با معرفی این برگزیدگان ادامه داد: در بخش تئاتر خیابانی (دفاع مقدس)، لوح تقدیر و جایزه نقدی به مسعود براهیمی برای کارگردانی تئاتر «۶۵۹۹» و جلال حسنوند و علیرضا شمس برای کارگردانی تئاتر «حباب زیر آب» اهدا شد. سامان شکیبا نیز رتبه برتر بازیگری مرد را به‌اضافه لوح تقدیر و جایزه نقدی برای بازی در تئاتر «حباب زیر آب» دریافت کرد.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: تندیس، دیپلم افتخار و جایزه بزرگ بخش تئاتر خیابانی نیز از آنِ هادی کیانی، کارگردانی شد که با تئاتر «واگویه‌های یک فشنگ جنون‌زده» در جشنواره شرکت کرده بود. علت اهدای این جایزه نیز رعایت تمام جنبه‌های نمایشی اعم از طراحی فضا، کارگردانی، بازیگری و هماهنگی همه عناصر نمایشی اعلام شد.

محمدی تصریح کرد: در بخش تئاتر صحنه‌ای، سعید مؤذنی برای طراحی صحنه و ویدا موسوی برای بازی در تئاتر «بهشت حکیم الله» به ترتیب، دیپلم افتخار، جایزه نقدی و رتبه برتر بازیگری زن را دریافت کردند.

وی با اشاره به اینکه افتخارآفرینی نمایندگان تئاتر استان اصفهان در بخش تئاتر خیابانی سرباز انقلاب قابل‌توجه بود، گفت: در این بخش لوح تقدیر و جایزه نقدی طرح و ایده برتر به مصطفی جعفری خوزانی برای تئاتر «انگشتری» اهدا شد، نجمه محرابی و سید پویا امامی به ترتیب رتبه‌های برتر بازیگری زن و برگزیدۀ مرد را برای بازی در تئاتر «زندگی با طعم باروت» دریافت کردند و مجتبی خلیلی نیز توانست به‌صورت مشترک رتبه کارگردانی برتر این بخش را برای تئاتر «زندگی با طعم باروت» کسب کند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار