فرماندار گچساران افزود: افرادی که بطور غیر قانونی در این شرایط کرونایی به تبلیغ انتخابات مشغول هستند از هر جناح سیاسی باشند با آنها برخورد خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۰۵۶۳
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰ 14 February 2021
فرماندار گچساران با اشاره به افزایش مبتلایان به کرونا در گچساران گفت: بهمن امسال آزمایش کرونا از یکهزارو ۸۱۰ نفر در این شهرستان گرفته شد که جواب ۲۲۱ نفر از آنها مثبت بوده است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، علیرضا اتابک در نشست ستاد مبارزه با کرونا در گچساران افزود : هم اکنون وضعیت زرد شهرستان گچساران به نارنجی تبدیل شده است.
وی بیان کرد: روند بیماری کرونا در بیمارستان های گچساران  از حالت نزولی خارج شده و آمار مراجعه بیماران سرپایی در یک هفته گذشته در بیمارستان های این شهرستان افزایش داشته است.
اتابک تصریح کرد: ۱۲ هزار و ۸۲۶ هزار مورد تست کرونا در این شهرستان از افراد  با علائم مشکوک گرفته شده که چهار هزار و ۲۰۹ نفر از آنها به کرونا مبتلا شدند.
وی ادامه داد: تاکنون ۸۹ نفر در این شهرستان بر اثر ویروس کرونا  جان باخته اند.
اتابک گفت: هم اکنون ۱۵ نفر در بیمارستان شهید رجایی و صنعت نفت این شهرستان بستری است.
وی با تاکید بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی، پرهیز از سفرهای غیرضروری و دورهمی های خانوادگی، افزود: برای پیشگیری از آغاز موج چهارم بیماری کرونا  ضروری است که همه رعایت پروتکل‌های بهداشتی را همواره مد نظر داشته باشند.
اتابک اظهار داشت: با توجه به قرمز شدن وضعیت کرونا در خوزستان  طرح محدودیت ترافیکی در این شهرستان اجرا و از ورود خودروهای پلاک خوزستان به این شهرستان جلوگیری خواهد شد.
وی کاروان های انتخاباتی، مراسم و دورهمی‌های خانوادگی را مهم‌ترین علت خارج شدن این شهرستان از وضعیت زرد به نارنجی دانست.
اتابک از بی توجهی برخی از شهروندان به رعایت نکردن پروتکل ها و محدودیت های کرونایی انتقاد کرد و افزود: متاسفانه در شرایطی که وضعیت کرونایی شهرستان نارنجی شده  و انتظار می رود بیش از پیش پروتکل های بهداشتی  رعایت و از شرکت در مراسمات مختلف خودداری شود.
وی افزود: هم اینک به دلیل رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی، شرکت در جلسات انتخاباتی،  تجمع در عروسی ها، عزا و دورهمی ها ،شیوع این بیماری افزایش یافته و مبتلایان آن بیشتر شده است.
فرماندار گچساران افزود: افرادی که بطور غیر قانونی در این شرایط کرونایی به تبلیغ انتخابات مشغول هستند از هر جناح سیاسی باشند با آنها برخورد خواهد شد.
 وی با بیان اینکه نشست های انتخاباتی  موجب افزایش شمار مبتلایان به ویروس این شهرستان خواهد شد گفت: عده ای برای کار تبلیغاتی خود با جان مردم بازی می کنند .
اتابک تصریح کرد: براساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، فعالیت گروه‌های سه و چهار شغلی، مراکز تجمعی مانند مراکز خرید و تجاری سربسته  و برخی اماکن فرهنگی و مذهبی در شهرهای نارنجی ممنوع است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار