کریمی‌نژاد با انتقاد از روزمرگی برخی از مدیران گفت: برخی از مدیران فسیل‌اند حتی از وضعیت اداره، نقاط ضعف ،قوت و فرصت‌ها اطلاع ندارند این مدیران بدون نگاه سیاسی تغییر داده می‌شوند.
کد خبر: ۹۴۰۶۴۷
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۶ 14 February 2021
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس ، دارا کریمی‌نژاد عصر امروز در نخستین نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به پیک جدید کرونا و گونه جهش یافته این ویروس اظهار داشت: رسانه‌ها با تولید محتوا و آسیب‌شناسی به کنترل بیماری کمک کنند.
فرماندار کهگیلویه گفت: ارزش کار رسانه در مقابله با کرونا همان قدر اهمیت دارد که کادر درمان در میدان مبارزه با آن نقش‌آفرینی دارند.
وی از رسانه‌ها خواست با آگاهی‌بخشی مردم را به رعایت اصول مراقبتی و پرهیز از شرکت در تجمعات تهدید آمیز ترغیب کنند.
کریمی‌نژاد با تأکید بر اینکه از نقد منصفانه و به دور از حب و بغض استقبال می‌کنم، انتقاد از سوء مدیریت‌ها را هنر خبرنگار خواند و گفت: هیچ مدیری حق ندارد خبرنگاری را به صرف گزارش عملکردی از یک اداره شکایت کند.
مدیر ارشد اجرایی کهگیلویه به خبرنگاران این اطمینان را داد که رسانه‌ای بودن را از شاخصه‌های مدیران موفق لحاظ کند و آنها را پاسخگوی رسانه‌ها بداند.
وی خطاب به خبرنگاران گفت: تا زمانی که فرماندار هستم هر انتقادی می‌‌کنید و هر مطلبی می‌زنید نه تنها ناراحت نمی‌شوم بلکه به بهترین منتقد جایزه هم می‌دهم.
کریمی‌نژاد با بیان اینکه ساماندهی پروژه‌های عمرانی شهرستاناز اولویت‌های کاری است، تصریح کرد: از ظرفیت نمایندگان ادوار، نخبگان و همه افراد اثرگذار استفاده خواهم کرد.
این مسؤول، کهگیلویه را دارای منحصربفردترین پتانسیل برای توسعه اقتصادی دانست و گفت:کمیته‌ای در فرمانداری تشکیل و با همکاری اتاق بازرگانی و استانداری فرصت‌های جدید سرمایه‌گذاری و طرح‌های احصا شده پیگیر خواهد شد.
وی اضافه کرد: کهگیلویه به لحاظ زیرساخت‌های جاده، خاک، آب و هوا و موقعیت نزدیکی به دریا از فزیرساخت‌های مناسبی برخوردار است در حوزه شهری نیز با اعطای تسهیلات گردشگری به درآمدزایی پایدار شهرداری‌ها کمک شایانی می‌شود.
کریمی‌نژاد با انتقاد از روزمرگی برخی از مدیران گفت: برخی از مدیران فسیل‌اند حتی از وضعیت اداره، نقاط ضعف ،قوت و فرصت‌ها اطلاع ندارند این مدیران بدون نگاه سیاسی تغییر داده می‌شوند.
وی همچنین در خصوص نحوه بکارگیری نیرو در پتروشیمی دهدشت روال گذشته یعنی دخالت فرمانداری در گزینش نیروها را اشتباه خواند و گفت: جذب نیرو طبق قانون کار و به صورت استخدامی است نهادهای نظارتی شفافیت و قانونمندی را در این زمینه پیگیری کنند.
کریمی‌نژاد در پاسخ به حاشیه‌های عزل یک دهیار در زوهای اخیر گفت: بر اساس قانون ماده 38 فرماندار به عنوان مسؤول تأمین امنیت سلامت شهروندان تشخیص می‌دهد جلوی تجمع تهدیدزا به هر نحو گرفته شود.
وی ادامه داد: به رغم تماس و تذکر بخشدار به دهیار اما جلوی تجمع گرفته نشده بود ما به همه بخشداران اعلام کردیم با هر گونه اهمال‌کاری در مقابله با کرونا برخورد جدی می‌شود و منحصر به این روستا نمی‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار