مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت: آب برخی مناطق یاسوج برای انجـام بهسازی (اصلاح و توسعه) و پاره ای تعمیرات شبکه توزیع آب به مدت ۸ ساعت قطع می شود.
کد خبر: ۹۴۰۶۴۹
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۹ 14 February 2021
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، علی محمد غریبی در این باره اظهار داشت: امــورآب وفاضــلاب شهرســـتان بویراحمــد قصـدانجـام بهسازی(اصلاح و توسعه) و پاره ای تعمیرات شبکه توزیع آب بخشی از مناطق شهر یاسوج را دارد.

وی افزود: به همین علت آب شرب منـاطق بلوار کشاورز و خیابان های منشعب از آن، جمعه بازار و مجتمع های مسکن مهرسپاه و جمعه بازار، کوی مخابرات، کوی آزادگان، شهرک امام علی، شهرک امام حسین، شهرک میلاد، شرف آباد، شهرک مهارت( جوشکاران)، مولوی ها، بلوار شهید قرنی و خیابانهای منشعب از آن، بلوار انقلاب و خیابان های منشعب از آن، بلوار تختی و خیابانهای منشعب از آن، کوی شهرداری، شهرک صنعتی بلکو، زیرتل و خیابان های گلزار، بلوار عدل و خیابان های شاهد ( از شاهد ۱ تا ۲۸)، بلوار امامت و خیابان های منشعب از آن وخیابان ارتش ازسـاعت ۹ صـبح تـا ۱۷ عصـر روز دوشنبه به مدت۸ سـاعت قطع می باشد.

غریبی ادامه داد: ضروریست سـاکنین منـاطق یـاد شـده قبل از قطعی آب، تـدابیر و تمهیدات لازم را جهت ذخیره سازی آب مورد نیـاز وهمچنـین در ساعات قطعی آب، همکاری مقتضـی را نسـبت بـه صـرفه جـوئی درمصرف آب با امور آب وفاضلاب شهرستان بویراحمـد بعمل آورند.

وی تصریح کرد: تا ساعاتی پس از پایان عملیات بهسازی و تعمیرات شبکه، افت فشار آب در شبکه ها دور از انتظار نیست و لازم است که مشترکین از هر گونه دستکاری تاسیسات و تجهیزات مکانیکی و شیرآلات جدا خودداری نموده تا هر چه سریعتر جریان آب در شبکه های توزیع به حالت اولیه و معمول برگردد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار