مسئول سازمان بسیج رسانه استان مرکزی از ارسال ۳۲۵ اثر به جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۰۹۲۶
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۷ 15 February 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، احسان ربیعی در جمع خبرنگاران افزود: اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان مرکزی ۲۹ بهمن در اراک برگزار می‌شود.
وی گفت: مراسم اختتامیه نخستین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان مرکزی در روز چهارشنبه ۲۹ بهمن، از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه در سالن اجتماعات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی برگزار می‌شود.
ربیعی اظهارداشت: متأسفانه شرایط کرونایی این برنامه را با محدودیت هایی مواجه کرده و اختتامیه این جشنواره با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، با حضور برگزیدگان جشنواره، تعداد محدودی از مسئولین، تعداد معدودی از اصحاب رسانه و مدیران رسانه‌های استان برگزار و از نفرات برتر تقدیر می شود و هم‌چنین آثار برگزیده استانی که به جشنواره کشوری نیز راه پیداکرده‌اند، در روز پنجم اسفند در تهران مورد تشویق و تقدیر قرار خواهند گرفت.
وی ادامه داد: متأسفانه در سال گذشته جشنواره ابوذر به دلیل شیوع کرونا برگزار نشد‌ و امسال هم اگرچه این جشنواره به‌صورت محدود برگزار می‌شود اما اصل برگزاری این برنامه محتوایی می‌تواند گام مؤثری در ایجاد فضای رقابت سالم بین رسانه‌های استان و فعالان رسانه‌ای باشد.
مسئول سازمان بسیج رسانه استان مرکزی اضافه کرد: برداشتن گام نخست برای ما بسیار مهم بود و امید می رود از این پس با همراهی مسئولین استان، مدیران رسانه ها، خبرنگاران، عکاسان و کلیه کنشگران و دلسوزان این حوزه بتوانیم یک فضای رقابتی حرفه ای سالم و یاری دهنده به پیشرفت جامعه را داشته باشیم.
ربیعی ادامه داد: بیش از ۳۲۵ اثر شاخص در جشنواره ابوذر امسال توسط اصحاب رسانه ارسال شده که از بین آنها آثار برگزیده را انتخاب خواهیم کرد و این جشنواره با رویکرد امید آفرینی ، ارتقای تولیدات انقلابی، ترویج گفتمان انقلاب ، ظهور استعدادهای رسانه ای استان انجام شد.
وی اضافه کرد: از همه عزیزانی که به دلیل شرایط کرونا نمی‌توانیم در این مراسم اختتامیه در خدمت آنها باشیم عذرخواهی کرده و امیدمی رود با این ویروس منحوس از جامعه ما برطرف و سال آینده مراسم اختتامیه دومین جشنواره ابوذر را با حضور حداکثری اصحاب معزز رسانه استان در یک برنامه با شکوه برگزار کنیم.
مسئول سازمان بسیج رسانه استان مرکزی گفت:از کلیه اصحاب رسانه و به ویژه خبرنگاران دعوت می‌کنیم که آثار تولیدی خود را برای جشنواره ابوذر سال ۱۴۰۰ آماده کنند تا سال آینده استان مرکزی حضور درخشان در سطح ملی داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار