سرمربی تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت گفت: با تیمی بازی داشتیم که در دور رفت برنده شده بودیم همین باعث شد بازیکنانم به نوعی از پیش برنده وارد زمین شوند.
کد خبر: ۹۴۰۹۷۱
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۱ 15 February 2021
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در ادامه رقابت های امروز لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور فرازبام رودروی پرسپولیس بهبهان قرار گرفت که این بازی را فرازبام با نتیجه 27 بر 30 با پیروزی پشت سر گذاشت.
مجید پارسایی، سرمربی تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت پس از برد برابر نماینده بهبهان در لیگ برتر هندبال گفت: با تیمی بازی داشتیم که در دور رفت برنده شده بودیم همین باعث شد بازیکنانم به نوعی از پیش برنده وارد زمین شوند. 
وی افزود: جمع کردن تیم با چنین شرایط روحی کار سختی بود. به هر حال تحت فشار بودیم اما در نهایت در ده دقیقه آخر بازی را گرفتیم.
به نقل از فارس ، پارسایی در خصوص بازی آخر فصل با ذوب آهن اصفهان هم گفت: بازی رفت را مقابل این تیم بردیم و تلاش می کنیم در این بازی هم نتیجه بگیریم که حداقل در جدول شرایط مطلوبی داشته باشیم. 
وی در خصوص برگزاری لیگ متمرکز هم بیان کرد: قطعا برگزاری لیگ با چنین شرایطی، تیم ها و بازیکنان را دچار فرسودگی می کند. خستگی، دوری از خانواده ها و اردوی طولانی مدت باعث شده تیم ها کم روحیه وارد زمین شوند و کیفیت بازی ها کاهش یابد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار