کد خبر: ۹۴۱۲۴۵
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۵ 16 February 2021

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: در سالروز قیام ۲۹ بهمن از پیشکسوتان انقلاب در تبریز تجلیل به عمل خواهد آمد.

حجت الاسلام رسول برگی در گفت‌وگو با ایسنا در رابطه با اهمیت قیام ۲۹ بهمن مردم تبریز اظهار کرد: در اهمیت این قیام همین بس که با رسیدن قیام مردم تبریز به سایر شهرها، پیروزی انقلاب اسلامی رقم زده شد. همانطور که در فتنه سال ۸۸ نیز مردم تبریز در دفاع از حریم انقلاب و ولایت در روز ۸ دی آن سال به پاخاسته و یک روز بعد از این حرکت، شهرهای مختلف کشور در ۹ دی به دفاع از انقلاب و ولایت به پاخاستند.

وی با اشاره به جایگاه خاص مردم تبریز در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی ایران، اضافه کرد: دیدار رهبر معظم انقلاب در سالروز قیام مردم قم و سالروز قیام ۲۹ بهمن تبریز از جمله دیدارهایی است که هیچگاه لغو نمی‌شود و امسال نیز بخاطر شرایط کرونایی به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در خصوص برنامه های سالروز قیام ۲۹ بهمن مردم تبریز خاطرنشان کرد: در حاشیه‌ی دیدار ویدئو کنفرانسی رهبر معظم انقلاب با مردم تبریز، از چند نفر از پیشکسوتان انقلاب در تبریز تجلیل به عمل آمده و تندیس یادبود اولین تجلیل از پیشکسوتان انقلاب به این عزیزان اهدا می‌شود.

برگی افزود: این مراسم به صورت نوبتی برای سایر پیشکسوتان انقلاب در سال های بعدی نیز برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار