رئیس دادگستری چاروسا به عاملین ناامنی در فضای مجازی هشدار داد و گفت: نباید اجازه اختلاف افکنی میان مسئولان داده شود.
کد خبر: ۹۴۱۳۰۵
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۲ 16 February 2021
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس ، نشست اعضای شورای شهر و شهرداری قلعه رئیسی با رئیس دادگستری چاروسا برگزار شد.
حجت الاسلام صادق انصاری پور در این نشست وحدت را رمز موفقیت یک مجموعه دانست و عنوان کرد: آنچه در ماه های گذشته ثابت شده است عزم جدی مسئولین شهری قلعه رئیسی برای حل مشکلات مردم است و در سفرهای اخیر هم این وحدت بیشتر نمایان بود.
رئیس دادگستری چاروسا همراهی امام جمعه با اعضای شورای شهر و شهردار در سفرهای اخیر را نماد عینی از حساسیت و تلاش ایشان در رفع مشکلات دانست و بیان کرد: آنچه در رسانه ها و فضای مجازی مشاهده کردیم سفر همراهی یک امام جمعه جهت بیان و رفع مشکلات یک منطقه بی بدیل است و باید از این اقدام انقلابی تشکر کنیم و هدف اعضای شورای شهر و شهردار هم در این همراهی قابل تقدیر بود.
وی افزود: سفر استانی در دیدار با استاندار از دیگر دستاوردهای و تکمیل کننده سفرها بود که باز از این اقدام تشکر می کنیم اما اینکه بعضی با هدف تخریب و به دنبال فضا سازی برای دوگانگی در این فضا باشند اصلا قابل دفاع نیست و نباید از این فضا استقبال کرد و مطمئن باشید که با کسانی که سبب و عامل چنین فضاهای در فضا مجازی باشند برخورد جدی و قاطع خواهیم کرد.
انصاری پور با بیان اینکه هر سفر با هر تعداد شورا و شهردار و دیگر مسئولی اگر دستاوردی داشته باشد دستاوردی منطقه ای است و متعلق به یک فرد نیست خاطرنشان کرد: اینکه بخاطر عدم حضور در یک سفر بخواهید تمام تلاش و دستاورد آن سفر را نادیده بگیرد اصلا قابل دفاع نیست و باز عده ای از این آب گل آلود استفاده کنند و فضا را به سمت تخریب خود شما ببرند و در این بین نام امام جمعه به میان بیاید قابل قبول نیست و مطمئن باشند که رصد می کنیم و برخورد هم خواهیم کرد.
رئیس حوزه قضایی چاروسا با بیان اینکه تمامی فضای مجازی را رصد می کنیم و در آینده نزدیک با عاملین دوگانگی و ناامنی در منطقه برخورد خواهیم کرد یادآور شد: هر شخص مسئول و غیرمسئول که در ایام انتخابات و قبل و بعد از آن عاملی برای نامنی و دوگانگی در منطقه باشد برخورد و تشکیل پرونده هم خواهیم داد.
وی با تقدیر از عملکرد شورای شهر و شهردار قلعه رئیسی بیان کرد: انصاف باید به خرج داد که یکی از شوراها و شهرداری موفق در زمینه عمرانی بودید اما نباید بعضی بخاطر منافع شخصی خود سبب اختلاف و از بین بردن این عملکرد باشند.
انصاری پور با بیان اینکه دنبال مقصر و عدم وحدت نیستم تنها به شماها سفارش می کنم وحدت را حفظ کنید و با هرگونه دوگانگی دوری کنید و اگر مشاهده کنم کسی با نگاه تخریب و دوگانگی پیش می رود برخورد خواهم کرد و مردم را وارد بازی اصلاحطلبی و اصول گرایی نکنید چرا که این آب و نان برای مردم نمی شود.
صادق انصاری پور نگاه امام جمعه قلعه رئیسی را یک نگاه فراجناحی دانست و هدف از این سفرها و پیگیری را ستودنی دانست و امیدوارم به جای این فضاسازی به دنبال تکمیل پروژه های خود باشید ادامه داد: فضاسازی در فضای مجازی کار عضو شورای شهر نیست و اگر مشکل یا نقدی دارید در یک فضا محرمانه بیان کنید چرا که عده ای به دنبال چنین فضای هستند تا سوء استفاده کنند و با احساسات نمی شود خدمتگذار خوبی برای مردم باشید.
در ادامه هر یک از اعضای شورای شهر و شهردار قلعه رئیسی در زمینه های مختلفی اشاره و عامل چنین فضای را عاملین فضای مجازی دانستند.
علی فروغی رئیس شورای شهر با بیان اینکه در تمامی چند ماه گذشته به دنبال وحدت و تمامی جلسات با حضور تمامی اعضای شورای شهر برگزار می شود تاکید کرد: در سفر تهران و در تمامی جلسات و پروژه های عمرانی تمامی اعضای شورای شهر حضور داشتند و نگاهی نسبت به شخص خاص نداشتیم.
وی افزود: قرار بود سفر به مرکز استان با حضور امام جمعه، بخشدار، شهردار و رئیس شورای شهر باشد که حضور بخشدار به دلیل دیر اعلام کردن وقت سفر لغو و فرصتی مهیا شد تا با این تعداد در جلسه داشته باشیم و نباید چنین فضا را به سمتی برد که سبب اختلاف بین اعضا باشد.
رئیس شورای شهر قلعه رئیسی با بیان اینکه اصلا هدف خاصی نبود و همانطور که در تمامی جلسات در ماه های گذشته اعضای محترم شورا حضور داشتند و دغدغه مند مشکلات بودند در این سفر هم مشکلات منطقه با دغدغه خاص بیان شد و اگر این سفر دستاوردی داشته باشد برای تمام منطقه است 
فروغی حضور امام جمعه در سفرها و همراهی با اعضای شورای شهر را شاهکاری انقلابی دانست و گفت: سفرهای اخیر دستاوردهای خوبی داشت که نباید شیرینی این دستاوردها با یک فضاسازی راحت از دست رود.
شیروان کریمی مفرد هم در این نشست با یبان اینکه نباید وحدت به وجود آمده شورا را با یک سفر که دستاوردهای خوبی هم به همراه داشت از بین رود تاکید کرد: تلاش اعضای شورای شهر، شهردار و همراهی امام جمعه و رئیس دادگستری در جهت حل مشکلات در این دوره قابل تقدیر است که امیدواریم در پایان شورا با وحدت بیشتر و با همراهی این مسئوولین مشکلات را برطرف شود.
سیدحسن آرمند شورای شهر قلعه رئیسی هم در این نشست با اشاره به عاملین و کسانی که چنین دوستدار اختلاف هستند و در عمل نشان دادند تصریح کرد: اعضای شورای شهری که خود را درگیر چنین فضای می کنند مطمئن باشند کسانی هستند که بیشتر از همه ضرر خواهند کرد و نباید تلاش چند ساله که شاهد دستاورد خوبی بودیم با یک جرقه از بین رود و ضمن اینکه چنین فضایی که عاملین آن در گذشته هم چنین تلاشی کردند به وجود نخواهد آمد و امیدواریم با تلاش بیشتر پروژه هابه یرانجام برسد.
وی با بیان اینکه تمامی اعضای شوراها یقین دارند که در تمامی سفرها همراهی امام جمعه شهر یک اقدام زیبا و قابل تقدیر است تاکید کرد: عده ای چون در فضای مجازی به دنبال منافع شخصی خود هستند این نقدها را به سمتی سوق می دهند تا سبب تخریب امام جمعه و دیگر مسئولین باشند که مردم بسیار هوشیارتر از چنین فضاسازی هستند.
زینب مهرجو عضو شورای شهر قلعه رئیسی هم در این نشست گفت: وحدت و با هم بودن می تواند به حل مشکلات کمک کند همانطور که در سفر تهران با همراهی و حضور همدیگر شاهد چنین دستاوردهای بودیم و حقیقتا همراهی و حساسیت امام جمعه و شهردار در این سفرها قابل تقدیر است.
وی افزود: هدف در این سفرها بیان مشکلات مردم است و به عنوان یک عضو شورای شهر دوستدار همراهی هستیم و امیدواریم طوری برنامه ریزی شود که طبق برنامه جلسات برگزار شود.
بیت الله شهیدنیک عضو شورای شهر هم در این نشست با بیان اینکه نقدی که در فضای مجازی داشتم هدفم امام جمعه نبود و از اقدامات ایشان در همراهی با اعضای شورای شهر و شهردار قابل تقدیر است خاطرنشان کرد: در یک نشست و برنامه ریزی برای یک سفر باید از روزگذشته انجام بگیرد تا یا همه اعضای شورای شهر حضور داشته باشند و یا با حداقل و رئیس شورا به تنهایی باشد تا سبب اختلاف و نگرانی بقیه اعضای شورا شهر نشود.
وی بیان کرد: روز جلسه و سفر به مرکز استان اطلاع پیدا کردیم که سفر داشتند که واقعا نگران شدیم و خواستار بیان علت عدم دعوت شدیم و هدف خاصی نداشیتم و اینکه عده ای از این اقدام فضاسازی خاص کردند قابل قبول نیست و امیدواریم که تحمل خود را نسبت به نقد بیشتر کنیم.
فیض الله آبرود شهردار قلعه رئیسی هم در این نشست گفت: چرا بعضی راحت فضاسازی می کنند و این فضاسازی را به سمتی سوق می دهند که سبب اختلافات شود، چرا عده ای که در روزهای گذشته فضا تخریبی را شروع کردند در روزهای که اعضای شورای شهر و شهردار در تهران و در سطح شهر کار عمرانی کردند سکوت کردند اما با یک جرقه فضای تخریبی را شروع کردند و این فضای تخریبی را به سمت امام جمعه سوق دادند.
شهردار قلعه رئیسی با بیان اینکه شخصا از تمامی اقدامات و تلاش های امام جمعه تشکر می کنم و خدا می داند که در این سفرها با چه مشکلاتی روبرو بود اما هدف همراهی و تلاش برای رفع مشکلات است.
در پایان این نشست اعضای شورای شهر و شهردار وحدت را عامل موفقیت دانستند و خواستار عدم اختلاف و هوشیاری بیشتر بین اعضا و شهردار در جهت پیشگیری از اختلاف افکنی شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار