شورای آموزش و پرورش لنده با حضور مدیر کل سازمان نوسازی و تجهیز مدارس؛
شورای آموزش و پرورش شهرستان لنده با حضور مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان با محوریت بررسی فضاهای آموزشی نیمه تمام برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۱۶۹۰
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۳:۳۵ 18 February 2021

اضافه شدن ۲۰ کلاس درس به فضای آموزشی لنده تا مهر ۱۴۰۰/روستای صعب العبور عروه مدرسه دار شد+تصاویر

به گزارش تابناک کهگیلویه بویر احمد؛ فرماندار لنده در نشست شورای آموزش وپرورش این شهرستان، آموزش و پرورش را به عنوان مهم ترین و تاثیر گذار ترین نهاد در جامعه برشمرد وگفت؛  یکی از مهمتر ترین راههای تحقق اهداف آموزش و پرورش استفاده از ظرفیت شورای آموزش وپرورش می باشد که از تاکیدات مقام معظم رهبری نیز استفاده از ظرفیت های این شورا است.

رزمجو با تمجید از تعامل خوب بنیاد علوی و آموزش و پرورش، حمایت های مدیر کل سازمان نوسازی و تجهیز مدارس استان نسبت به مجموعه پروژه های در دست کار شهرستان را در بعد مدرسه سازی حیاتی دانست و بر لزوم همکاری همه نهادها برای تکمیل این پروژه ها تاکید کرد.

رئیس شورای آموزش وپرورش شهرستان لنده با اشاره به مشکلات شهرک های پرجمعیت فجر و سر آسیاب بر تکمیل هر چه سریعرتر فضاهای آموزشی نیمه کاره آنها تاکید کرد و گفت؛ مدارس روستاهای (سرتنگ، هجرت و پروین اعتصامی) نیز نیازمند توجه ویژه است.

وی بیان کرد؛ شوراهای آموزش و پرورش  امروزه به عنوان تکیه گاهی ارزشمند برای نظام تعلیم و تربیت شناخته شده اند که اگر نگاه این مراکز تصمیم گیری بیشتر به ظرفیت های درونی و بومی معطوف شود، تامین نیازهای سیستم آموزشی آسان خواهد شد.

فرماندار لنده در این نشست بر سازماندهی منظم جلسات شورای آموزش و پرورش تاکید و خاطرنشان کرد؛ در هر جلسه پیگیر مصوبات جلسه گذشته خواهم بود ولذا دقت شود که مصوبات شورای آموزش پرورش صد درصد اجرایی گردد.

اضافه شدن ۲۰ کلاس درس به فضای آموزشی لنده تا مهر ۱۴۰۰/روستای صعب العبور عروه مدرسه دار شد+تصاویر

در ادامه حضور مدیر مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس در لنده، پس از جلسه ی شورای آموزش و پرورش، نشست بررسی پروژه های مشترک آموزشی با بنیاد علوی در دفتر نهاد آبادانی و پیشرفت لنده برگزار و سپس از مدارس در حال احداث بازدید میدانی صورت گرفت.

کرمی در حاشیه بازدید از مدرسه ابتدایی شهرک فجر در گفتگو با تابناک از اضافه شدن ۲۰ کلاس درس به فضای آموزشی لنده خبر داد.

وی ضمن تقدیر از مشارکت خوب بنیاد علوی در احداث فضاهای آموزشی این شهرستان افزود؛ با افزایش سهم مشارکت بنیاد علوی در احداث فضاهای آموزشی، تلاش خواهیم کرد تا مهرماه ۱۴۰۰ بیست کلاس درس به فضاهای آموزشی این منطقه اضافه شود.

مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان گفت؛ این ۲۰ کلاس درس در قالب ۴ مدرسه در مناطق مختلف لنده در حال کار هستند.

رئیس آموزش و پرورش لنده نیز ضمن تقدیر و تشکر از حمایت های بنیاد علوی و سازمان نوسازی از آموزش و پرورش لنده بیان کرد؛ با تکمیل مدارس در ۴ منطقه ی شهرک فجر، سرآسیاب، پروین اعتصامی( در مرکز شهر لنده) و دم تنگ، بخش عمده ای از مشکلات فضاهای آموزشی رفع میشود و گامی اساسی در توسعه زیر ساخت های آموزشی برداشته خواهد شد.

جاویدان به رفع مشکل چندین ساله ی روستای عروه و کمبودی که در فضای آموزشی داشت اشاره و گفت؛ با توجه به صعب العبور بودن این منطقه، تامین مدرسه پیش ساخته در دستور کار قرار گرفت و با پیگیری های صورت گرفته با کمک و مساعدت بنیاد محترم علوی مدرسه ی پیش ساخته  کانکسی به روستا انتقال و  نصب شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار