رزمجو فرماندار جدید لنده امّا با ورود به شهرستان لنده اولین وعده ی خود را فرهنگی اعلام و در روز نخست شورای اداری داشتن یک مرکز فرهنگی هنری در شهر فرهنگ و هنر لنده را ضروری اعلام کرد.
کد خبر: ۹۴۲۰۶۶
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۶ 19 February 2021

تحقق اولین وعده ای که فرماندار لنده داده بود/گِره فرهنگ سرای این شهرستان پس از ۵ سال باز شد+تصویر

تابناک کهگیلویه و بویراحمد؛ فرهنگ و هنر از جمله ی پتانسیل های جوانان شهرستان لنده است که متاسفانه سالهاست نداشتن فضای فیزیکی باعث شده است که نشود از این ظرفیت به نحو مطلوب استفاده شود.

طی این سالها بارها از مشکلات زیر ساختی این حوزه در این منطقه گفته شد تا اینکه در سالهای گذشته بالاخره پروژه ساختمان فرهنگ سرای این شهر آغازبکار کرد ولی شرینی این خبر طولی نکشید و به دلایل مختلف از جمله ی اینکه این پروژه در مسیر سیلاب قرار داشت عملیات اجرایی آن تعطیل شد.

پس از تعطیلی این پروژه در سالهای گذشته پیگیری های در راستای ازسر گیری مجدد انجام گرفت ولی همه ی این تلاش ها جواب نداد و قریب به ۵ سال است بلاتکلیفی این پروژه مهم فرهنگی همچنان ادامه دارد.

تورج رزمجو فرماندار جدید لنده امّا با ورود به شهرستان لنده اولین وعده ی خود را فرهنگی اعلام و در روز نخست شورای اداری داشتن یک مرکز فرهنگی هنری در شهر فرهنگ و هنر لنده را ضروری اعلام کرد.

رزمجو در راستای تحقق اولین وعده ی خود پیگیری ها را در سطح استان و شهرستان ادامه تا این پیگیری ها خوشبختانه منتج به نتیجه شد.

رایزنی و جلسات مشترک فرماندار با شهردار و شورا و منابع طبیعی، فرهنگ و ارشاد اسلامی و نماینده هنرمندان باعث گردید تا امروز این خبر خوشحال کننده داده شود که گره بلاتکلیفی فرهنگ سرای لنده پایان یافت و با همکاری شهردار و شورا و منابع طبیعی این مرکز مهم فرهنگی هنری در زمین جدید و پارک شهید فهمیده احداث شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار