روشنفکر نکته دیگر را فساد مدیران عنوان کرد و گفت : انتظار داریم مدیرانی که از موقعیت خود سوء استفاده کرده‌اند مورد مواخذه قرار گیرند.
کد خبر: ۹۴۲۳۲۸
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۳ 20 February 2021

درخواست های نماینده بویراحمد از رئیس دستگاه قضا / با مدیران فاسد استان برخورد شود

نماینده بویراحمد ، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد که با حضور رئیس دستگاه قضایی کشور برگزار شد گفت : ابتدا از طرف خودم و همه مردم استان خیر مقدم خدمت آقای رئیسی و همراهان را دارم .

مهدی روشنفکر خطاب به آیت الله رئیسی افزود : خواسته مردم مبارزه با فساد است که خوشبختانه از زمان حضور شما این خواسته مردم محقق شده است و امروز همگان معترفند که از زمان حضور شما در راس قوه قضاییه روح تازه بر پیکر دستگاه قضایی دمیده شده است.

روشنفکر ادامه داد : از همه مدیران استانی و کسانی که حضور دارند و استاندار محترم که مرد اقدام و عمل به ویژه در این چند روز اخیر بوده است تشکر می کنم.

درخواست های نماینده بویراحمد از رئیس دستگاه قضا / با مدیران فاسد استان برخورد شود

وی گفت : از آقای رئیسی انتظار داریم عنایت ویژه‌ای نسبت به جابجایی زندان یاسوج داشته باشند. با توجه به این که زندان مرکزی در پیشانی فرودگاه قرار دارد هر چند باند فرودگاه را توسعه دادند اما به دلیل موقعیت زندان امکان افزایش پرواز‌ها وجود ندارند و نکته دیگر اینکه این زندان در پیشانی شهر است و هر گردشگری وارد می‌شود با نمادی ناخوشایند مواجه می‌شوند که این معرف خوبی برای فرهنگ استان ما نیست.

روشنفکر افزود : توقع داریم با یک ضرورت فرهنگی به موضوع زندان یاسوج توجه شود .

وی ادامه داد : بخشی از اراضی سقاوه مربوط به شهرستان تازه تاسیس مارگون که قبلاً واگذار شده است و الان فسخ شده در حالی که قبلاً تعدادی از مردم به آن اعتراض داشتند و به خاطر این اعتراض حکم زندانی برای آنان صادر شده است انتظار داریم در این زمینه مساعدت لازم صورت گیرد.

روشنفکر نکته دیگر را فساد مدیران عنوان کرد و گفت : انتظار داریم مدیرانی که از موقعیت خود سوء استفاده کرده‌اند مورد مواخذه قرار گیرند.

وی ادامه داد : همانطور که امروز در سیسخت مشاهده کردید طبیعت خوب و زیبای این شهر و گردشگران زیادی را مجذوب خود کرده است انتظار داریم اقدامات تسریع کننده در توسعه این شهر ادامه یابد.

روشنفکر گفت : نکته دیگر مربوط به کارخانه قند است که درگیری و بی ثباتی زیادی داشته است ، کارخانه تعطیل است در حالی که بیش از ۱۵۰ خانوار زندگی آنها از این کارخانه تامین می‌شود که از شما تقاضا داریم در این خصوص اقدامات لازم برای احیای آن صورت گیرد.

وی ادامه داد : بسیاری از کارخانه های استان غیر فعال و نیمه‌فعال است اگر بازدید از شهرک های صنعتی استان داشته باشید اکثر این کارگاه ها به انبار فروشگاه ها تبدیل شدند.

روشنفکر گفت : مبارزات بین مردم و منابع طبیعی در حالی که برخی از این زمین‌های که بیش از صد سال زمین کشاورزی بوده اند اما اکنون بنا به دلایلی به عنوان منابع طبیعی محسوب می‌شوند که انتظار داریم در این زمینه تمهزدات لازم صورت گیرد و سند مالکیت به این کشاورزان اعطا شود.

وی در پایان گفت : بسیاری از جوانان تحصیل کرده این استان که در حوزه رسانه فعالیت می‌کنند به خاطر وضعیت مالی ضعیف ، گاهز گرفتار اربابان زر و زور می شوند که اگر شرایطی فراهم شود این عزیزان تامین مالی شوند تا بتوانند در بحث رسالت خود انجام وظیفه کنند و کمک کار حوزه قضا باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار