با همه ی توصیه ها و تذکرات کتبی و شفاهی دبیر ستاد مقابله با کرونای لنده به عوامل ورزش این شهر امروز مسابقات فوتبال با یک تفاوت که چند عدد ماسک توزیع شد ولی به همان سبک و سیاق با حضور تماشاگران برگزار شد و باهمه حساسیت ها تجمعات ادامه داشت.
کد خبر: ۹۴۲۹۷۱
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۷ 22 February 2021

نوبت ستاد کرونای لنده است که اقتدار خود را نشان دهد+تصویر

در روزهای اخیر در اقدامی عجیب فارغ از همه حساسیت های موجود در جامعه، ورزش لنده اقدام به برگزاری مسابقات فوتبال با حضور پرشور تماشاگران کرد.

به گزارش تابناک کهگیلویه بویر احمد؛ در منطقه کوچکی مانند لنده که طی ۱۱ ماه ۱۸ شهروند آن به دلیل ابتلای به کرونا فوت کردند مسابقات فوتبال در اوج شلوغی و استقبال برگزار شد.

طی دیشب و امروز پس از آنکه فیلم و تصاویری از این مسابقات به بیرون درج پیدا میکند و رسانه ها این اقدام در ورزش لنده را نقد میکنند بالاخره ستاد مقابله باکرونای شهرستان ورود کرد.

پیش از بازیهای امروز دبیر ستاد مقابله با کرونای لنده در مصاحبه ای اجازه برگزاری مسابقات را، شرط عدم حضور تماشاگران در بازیها اعلام کرد و اظهار داشت؛ تا مادامی که تضمین نشود که بازیها برابر قانون برگزار میشود اجازه برگزاری  نخواهیم داد.

هشداری که عملا اجرا نشد و با دادن چند عدد ماسک پارچه ای به برخی از تماشاگران مسابقات به همان سبک و سیاق برگزار شد.

مسابقاتی که قطعا در شیوع این بیماری کشنده نقش خواهند داشت و در روزهای آینده آمار شهرستان را بالا خواهند برد. حال باید منتظر ماند و دید ستاد کرونای لنده  با برگزار کنندگان این مسابقات، (آنهم پس از تذکرات لازم و عدم اعتنای عوامل برگزاری) چه برخوردی خواهد کرد. قطعا برخورد آنان می تواند به شدت تصمیم فرماندار کهگیلویه که یک دهیار را به دلیل تجمع در منطقه ی تحت مدیریتش عزل کرد سنگین و یا حتی سکوت اختیار کند.تصمیمی که در ادامه ی رفتار های اجتماعی مردم لنده نتیجه های مهمی خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
جناب تابناک تا حالا کجا بودی؟ از دیروز که بعضی تیمها حذف شدن این شانتاژها شروع شد شما اگه رسانه واقعی هستی باید بیطرف باشی و عادلانه قضاوت کنی
شما حتی یکبار تو اون مجموعه نیومدی چطور انشای دیگران رو منتشر میکنی؟
شما که ادعای رسانه داری در مدیریت قبلی فوتبال که پر از ایراد بود و فوتبال لنده رو به تعطیلی کشاند یکبار انتقاد کردی؟ ایکاش یه ذره انصاف داشتین
عظیم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
اتفاقا نقد تابناک کاملا بحق بود.
فیلمی پخش شد در فضای مجازی که اینجا شهری است که ۱۸ نفر فوت شدتد و داره چنین تجمعاتی باز صورت میگیره
شاید دیر ولی حداقلش اینه که اگر قرار هستش بازی برگزار شود باید بدون حضور تماشاگر باشد
مگه لنده از لیگ برتر زیاد تر هستش
بعدشم ایشون مگه چه گفت. عوامل برگزاری قول دادند بازی های پایانی در سالن و بدون تماشاگر باشه ولی به قول شون عمل نکردند
اتفاق شورای سلامت باید با مدیر ورزش و حتی شبکه بهداشت برخورد کنه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار