مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان:
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان از تعیین تکلیف موقوفه ورنامخواست طی 10 روز آینده خبر داد.
کد خبر: ۹۴۳۰۷۹
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷ 23 February 2021

حجت الاسلام محمدحسین بلک با اشاره به برگزاری جلسه مشترک با مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در زمینه تعیین تکلیف موقوفه شهر ورنامخواست اظهار داشت: سومین جلسه در این خصوص طبق فرمایشات رئیس سازمان اوقاف برگزار شد.
وی با بیان اینکه در این جلسه به جزئیات این موقوفه و راهکارهای حل مشکل آن پرداخته شد، ابراز داشت: باید توجه داشت که این موقوفه نیاز به اقدامات کارشناسی دارد . باید با دقت توسط افراد متخصص مورد بررسی قرار گیرد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه بهینه سازی موقوفه و رفع مشکلات منطقه ورنامخواست در این بررسی‌های کارشناسانه مورد توجه است، گفت: باید توجه داشت که ما در اوقاف استان همه توان خود را برای احقاق حقوق متصرفان به کار خواهیم گرفت.
وی با بیان اینکه این جلسات به منظور تسریع در اقدامات کارشناسی و پیشبرد برنامه‌های سازمان اوقاف و وزارت راه و شهرسازی است، اضافه کرد: در جلسه آینده پیشنهادات قابل ارائه اوقاف در خصوص این موقوفه مطرح خواهد شد.
حجت الاسلام بلک ادامه داد: سعی داریم حداکثر تا 10 روز آینده جلسه نهایی در خصوص موقوفه ورنامخواست را برگزار و در زمینه تعیین تکلیف آن تصمیم گیری کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار