کد خبر: ۹۴۳۲۷۲
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۹ 23 February 2021
؛نشست جمع بندی سفر اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به شهر زلزله زده سی‌سخت استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون برگزار شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، عصر امروز (سه شنبه 5 اسفند ماه 99) بعد از سفر اعضای کمیسیون عمران به مجلس شورای اسلامی به شهر زلزله زده سی‌سخت استان کهگیلویه و بویراحمد در ساختمان دولت استانداری برای جمع بندی این سفر نشست برگزار کردند.
 
کمال حسین پور نماینده پیرانشهر و سردشت در این جلسه از حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد به شدت انتقاد کرد و اظهار داشت: شایسته بود که استاندار در این جلسه حضور می‌داشت. نمایندگان مجلس به احترام مردم شهر زلزله زده سی سخت به این استان سفر کرده‌اند و بنابراین باید استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه حضور پیدا می‌کرد.
وی گفت: این به احترامی به نمایندگان مجلس شورای اسلامی است. استاندار کهگیلویه و بویراحمد باید در این جلسه حضور پیدا می‌کرد و حرف‌های ما را می‌شنید.
در ادامه احمد دنیامالی نماینده بندر انزلی به شدت از حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد انتقاد کرد و گفت: حتماً طرح سئوال از وزیر کشور را در دستور کار می‌دهیم.
وی گفت: 14 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به استان کهگیلویه و بویراحمد به خاطر مردم سفر کرده‌اند و باید استاندار در جلسه می‌بودند.
دنیامالی در ادامه افزود: در این جلسه رئیس کمیسیون عمران، 20 نفر از نمایندگان مجلس، آقای کریمی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی برای اینکه دردی از این مردم بکاهند به این استان سفر کرده‌اند. و اصلاً قابل قبول نیست که او در این جلسه نباشد. این جلسه از سفر آقای مخبر، و سایر مسئولان اهمیت بیشتری داشت.
وی گفت: حتماً طرح سئوال از وزیر کشور را خواهیم داشت.
سید البرز حسینی یکی دیگر از اعضای کمیسیون عمران مجلس نیز از نبود استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه گلایه کرد.
وی گفت: روایت مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد از زلزله زده شهر سی سخت برای ما قانع کننده نبود.
 حسینی گفت: مرکز واحد و فرماندهی واحد من در سی سخت ندیدم.
یکی دیگر از نمایندگان مجلس گفت: ما مهمان شما هستیم، اما میزبان نیست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار