مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد، گفت: انتظار می رود نماینده مردم در شان مردم سخن بگوید.
کد خبر: ۹۴۳۳۴۸
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۰ 23 February 2021

سید محمد تقوی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه استاندار کهگیلویه و بویراحمد امروز میزبان بیش از ۴۵ مسئول کشوری در استان بوده است، افزود: برنامه کاری کلانتری استاندار از صبح امروز تا عصر ‌کامل بوده و به دلیل بازدید از وضعیت زلزله زدگان، همراهی معاون رئیس جمهور و نشست با رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام که همزمان با نشست اعضای کمیسیون عمرانی مجلس بود و موفق به حضور در نشست با نمایندگان مجلس نشدند.
وی افزود: این در حالی است که معاون عمرانی استاندار، مدیران کل حوزه عمرانی و مدیران دستگاه های خدمات رسان و برخی از مدیران ستادی استانداری در این نشست حضور داشتند.
تقوی با بیان اینکه حاجی زاده به عنوان نماینده استاندار در این نشست حضور داشت، گفت: به کار بردن الفاظ رکیک و توهین از سوی نماینده مردم به نماینده عالی دولت در استان و مدیر جهادی شایسته نماینده مردم نیست.
مدیرکل روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد،تاکیدکرد: استاندار از لحظات اولیه وقوع زلزله همراه با تیم مدیریت بحران در شهر سی سخت حضور پیدا کرده و به مدت ۶ شبانه روز به صورت مستمر در شهر سی سخت و روستاهای اطراف حضور فعال داشته و در ۳ شب نخست وقوع حادثه تا ساعت ۴ صبح از وضعیت مردم بازدید کرد. 
وی تاکید کرد: بی انصافی است که این تلاش های شبانه روزی نادیده گرفته شود این در حالی است که استاندار در چند روز اخیر از سوی مسؤلان بلند پایه از جمله رئیس دستگاه قضا، وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور  مورد تقدیر قرار گرفت.
گفتنی است از شب ۲۹ بهمن ماه و در پی وقوع زلزله ۵.۶ دهم ریشتری در شهرستان دنا حسین کلانتری استاندار به همراه معاون عمرانی استاندار  و تیم مدیریت بحران استان همواره پای کار بوده اند و کلانتری به جز حضور مستمر و سرکشی از وضعیت زلزله زدگان همواره در شهر سی سخت حضور داشته و میزبان جمع کثیری از مدیران کشوری است و همچنین طی تماس های تلفنی با مسئولان ملی پیگیر رفع مشکلات مردم زلزله زده  بوده است.
لازم به ذکر است این گروه در لحظه ورود به استان مورد استقبال استاندار و معاونان وی قرار گرفتند.
شایان ذکر است استاندار از لحظات اولیه در کنار مسؤلان کشوری در شهر سی سخت حضور پیدا کرده است.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
ازنماینده های بی سواد وقلابی بیشترازاین نباید انتظارداشته باشیم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار