کد خبر: ۹۴۳۳۶۹
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۵ 24 February 2021
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، طلبه عدالت خواه علی آذر طی یادداشتی نوشت :همزمان با سفر آیت الله رئیسی به استان کهگیلویه و بویراحمد عده ای از اصول گرایان سنتی که بازمانده راست گرایان ابتدا انقلاب بودند جلسه ای موسوم به نخبگان با ایشان برگزار کردند که به زعم و گمان خودشان، نخبگان استان را جمع کرده ، برای پیشرفت و توسعه استان با آیت الله رئیسی برنامه ای داشته باشند.
در این جلسه، نخبگی و فرهیختگی معنا اصلی خود را از دست داد و به نازل ترین معنا خود نزول پیدا کرد و باعث شد که بسیاری از مومنین انقلابی به انحصار گرایی، تحجر و جمود فکری این افراد آگاهی بیشتری پیدا کنند.
و چه جالب که نخبگان استان فقط در بویراحمد و دنا پیدا می شوند و گچساران،دهدشت،باشت،سوق،چاروسا،لنده و .... اصلا و اساسا هیچ نخبه ای ندارد و این افراد را جزو حیطه نخبگان به شمار نمیروند.
شدت انحصار گرایی این جریان به حدی بود که نماینده مردم در مجلس شورا اسلامی را دعوت نکردند و این حرکت یعنی بی احترامی و دهن کجی به بیش از 60 هزار نفر از مردم بویراحمد و دنا بود.
اساسا برای این قشر و این تفکر، مردم سالاری زمانی معنا پیدا میکند که خود در راس قدرت باشند و الا در غیر این صورت مردم را (صمی بکم عمی) میدانند.
خارج از بحث دعوت نکردن افراد نخبه واقعی، به این جلسه این بحث مطرح است که ماحصل مطالبه گری،خون دل خوردن های جریان عدالت خواهی،بسیج دانشجویی،مطالبه گران مردمی، را جناح راست سنتی به نام خود ثبت و ضبط کردند.
کسانی که حتی یک سیلی در راه عدالت خواهی و مطالبه گری نخورده اند و همیشه عدالت خواهان را با انگ و تهمت هایی مثل خوارج،عدالت خوار مورد اتهام قرار می دادند ، حال داعیه دار عدالت شده اند.
زمانی که بحث کارخانه قند،زمین خواری،پتروشیمی سقاوه،جاده سیسخت_یاسوج در میان بود کوچک ترین موضعی علیه این فساد های کلان نگرفتند بلکه بعضا مواضع حمایتی نسبت به این فساد ها داشتند.

و در آخر بدانید مردم فریب این همه ریاکاری شما ها را نخواهند خورد که در واقع اصولگرایی و اصلاح طلبی هر دو روی یک سکه اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار