رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ؛
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: به رغم همه مشکلات اقتصادی در کشور، ۱۲ پروژه بهداشتی و درمانی در سطح استان طی یک سال گذشته اجرایی شده است
کد خبر: ۹۴۳۴۵۶
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴ 24 February 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛محمد کریمیان  با اشاره به اینکه به رغم همه مشکلات اقتصادی در کشور، ۱۲ پروژه بهداشتی و درمانی در سطح استان طی یک سال گذشته اجرایی شده است، اظهار کرد: علاوه بر این، مجوز ۱۴ هزار متر فضای آموزشی و احداث برج پژوهشی با زیربنای ۶ هزار متر مربع برای دانشگاه از طرف وزارت صادر شده و در آینده احداث خواهند شد.

وی بیان کرد: طی یک سال گذشته با توجه به شیوع کرونا در کشور و استان ایلام، بخش اعظمی از نارسایی‌ها و کمبودهای پزشکی استان جبران شده که البته در این راه کمک و مساعدت‌های خیرین و موسسه‌های خیریه ملی بسیار تاثیرگذار بوده است.

کریمیان افزود: تعداد ۷۹۶ مورد مجوز استخدام برای دانشگاه حاصل شده که در نوع خود کم نظیر است و موجب تقویت حوزه‌های مختلف و ارتقای خدمات دهی به مردم خواهد شد.

وی گفت: بالغ بر ۲۶۷ میلیارد تومان اعتبار برای دانشگاه علوم پزشکی استان جذب شده و میانگین دریافتی سایر دانشگاه‌ها از این محل حدود ۶۰ درصد بوده در حالی که دانشگاه علوم پزشکی ایلام در این رابطه ۱۱۸ درصد جذب منابع داشته است./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار