کاروان بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد به منظور پوشش خبری شهر زلزله زده سی سخت و بررسی وضعیت امداد و خدمات رسانی نهادها و دستگاه های مختلف به مردم این شهر به شهرستان دنا اعزام شد.
کد خبر: ۹۴۳۸۴۷
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۹ 25 February 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در کاروان سازمان بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد، خبرنگاران، اصحاب رسانه و اعضای خانه مطبوعات این استان، از نزدیک مناطق مختلف این شهر زلزله زده را بازدید کرده و با زلزله زدگان به گفت و گو پرداختند.

در این بازدید یک روزه، خبرنگاران مختلف خبرگزاری ها، مطبوعات و پایگاه های خبری استان با مردم شهر سی سخت به گفت و گو پرداختند و در جریان کم و کیف خدمات ارائه شده و کمبودها قرار گرفتند.

مصاحبه با مردم زلزله زده، تهیه عکس و فیلم از خانه های آوار شده  و  بازدید از قرارگاه های خدمات رسانی سپاه، بسیج و گروه های جهادی، هلال احمر، انبار کالاهای اهدایی به مردم سی سخت، آشپزخانه تهیه و توزیع غذای سپاه و حضور در مراسم کلنگ زنی ساخت اولین خانه توسط مسئولین کشوری و استانی از جمله اتفاقات این سفر کاری بود.

خبرنگاران و اصحاب رسانه در این سفر با سرهنگ پاسدار صالحی مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در خصوص آخرین وضعیت خدمات رسانی به مردم از طریق گروه های جهادی وسپاه و بسیج گفت و گو کردند و سوالات و ابهامات را از وی جویا شدند.

کاروان رسانه ای در پایان سفر یک روزه خود به شهر سی سخت در نشست خبری با سردار حمید خرم دل فرمانده سپاه فتح استان و سردار حکمتیان فرمانده تیپ 48 فتح  سوالات مختلفی را مطرح کردند و پاسخ لازم را از این فرماندهان دریافت نمودند. هم چنین، خبرنگاران نظرات و ایده های خود را برای بهبود خدمات رسانی به زلزله زدگان به این فرماندهان بیان نمودند.

هم چنین گفت و گو و پرسش از فرمانده سپاه شهرستان دنا و جانشین تیپ ۴۸ فتح از دیگر اقدامات خبرنگاران بود.

مسئول سازمان بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد در نشست پایانی این کاروان رسانه ای، ضمن تقدیر از اصحاب رسانه استان گفت: اعزام کاروان رسانه ای به شهر زلزله زده سی سخت  ادامه دارد و اصحاب رسانه  اخبار و اتفاقات مربوط به این حادثه را به صورت دقیق و شفاف برای مردم اطلاع رسانی خواهند کرد.

سروان پاسدار فخرالدین رضایی ابراز داشت : اصحاب رسانه استان در تمامی صحنه ها ، مراسمات و حوادث و بلایای طبیعی که در استان رخ می دهد همگام با مسئولان، نهاد ها و گروه های مردمی و جهادی وارد میدان عملیات می شوند و خطرها را به جان می خرند تا روند اطلاع رسانی موثق  دچار اخلال نشود.

وی بر لزوم همکاری مسئولان دستگاه های اجرایی با اصحاب رسانه استان تاکید کرد و گفت: بدون شک خبرنگاران استان بدون هیچ چشمداشتی به امر آگاهی بخشی و تنویر افکار عمومی گام بر می دارند و در این راه نیاز به حمایت دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار