کد خبر: ۹۴۳۹۵
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۲ 14 September 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد فعال سیاسی اصلاح‌طلب بویراحمد گفت: هیچ تصمیمی برای حضور در انتخابات آینده مجلس ندارم.

علی مندنی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار کبنانیوز در یاسوج در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا در انتخابات آینده مجلس به عنوان کاندیدای جریان سیاسی اصلاح‌طلب حضور پیدا می‌کنید؟، اظهار کرد: به ضرس قاطع اعلام می‌کنم که در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی شرکت نخواهم کرد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب کهگیلویه و بویراحمد با توصیه به اصلاح‌طلبان، بیان کرد: امیدوارم مجموعه اصلاح‌طلبان در کنار هم و با هم و با گذشت از منافع فردی، خطی، باندی و گروهی فقط به دفاع از حقوق مردم فکر کنند و کسی انتخاب شود که آینده بهتری را برای مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا رقم بزند.

مندنی‌پور اضافه کرد: مردم در انتخابات تعیین کننده هستند و هر کسی را که مردم انتخاب کنند آن را به عنوان وکیل قبول داریم.

وی در پاسخ به این سئوال که وضعیت بویراحمد را نسبت به گذشته چگونه ارزیابی می‌‌کنید؟ با بیان اینکه شهرستان‌ بویراحمد در زمینه‌های مختلف رشد داشته است، اظهار داشت: شهرستان بویراحمد استعدادها و شایستگی‌های بیشتری از آن چیزی که مشاهده می‌کنیم، دارد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب افزود: در رشد و توسعه استعدادها و فابلیت‌های شهرستان بویراحمد همه باید تلاش کنند و نماینده به تنهایی در این زمینه کاری نمی‌تواند انجام بدهد.

وی تصریح کرد: همه نیروهای سیاسی، تحصیل‌کرده و نخبه باید دست به دست هم دهند تا اقدام اساسی برای پیشرفت و توسعه شهرستان‌های بویراحمد و دنا صورت بگیرد.

مندنی‌پور گفت: امیدوارم آینده خوبی پیش‌رو مردم باشد و با توجه به وجود نیروهای جوان و تحصیلکرد بویراحمد جایگاه واقعی خود را متناسب با نامش بدست بیاورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار