استاندار در ادامه بازدیدهای شبانه از شهر سی سخت با حضور در بین مردم و چادر های اسکان مردم آسیب دیده گفت: تا پایان همراه مردم هستم و مردم سی سخت را تنها نمی‌گذاریم.
کد خبر: ۹۴۴۰۱۵
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۹ 27 February 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، استاندار در ادامه بازدیدهای شبانه از شهر سی سخت با حضور در بین مردم و چادر های اسکان مردم آسیب دیده گفت: تا پایان همراه مردم هستم و مردم سی سخت را تنها نمی‌گذاریم.
استاندار در بازدید یک ساعته خود پای درد دل مردم نشست و از پیگیری همه مطالبات و نیازمندیها خبر داد. در این بازدیدها مردم از حضور مستمر و شبانه روزی استاندار در شهر سی سخت تقدیر ویژه کردند.

استاندار همچنین شب گذشته در نشستی در فرمانداری شهرستان دنا بر ساماندهی کمک ها و عدالت در توزیع امکانات تاکید کرد.

حسین کلانتری در این نشست گفت: خانه های مردم باید زیباتر،محکم تر و مقاوم تر از پیش ساخته شوند.
کلانتری خاطر نشان کرد : همه نیازمندیها از جمله چادر و‌امکانت اولیه تحویل خانوارهای آسیب دیده داده شد .
استاندار خدمات رسانی و همدلی و انسجام در زلزله سی سخت را در کشور بی نظیر دانست و افزود: در این بحران حتی یک گزارش سرقت نداشتیم و امنیت در در این شهر برقرار است.
کلانتری توجه ویژه به روستاهای اطراف و منازل آسیب دیده را خواستار شد و خاطر نشان کرد : همانند شهر به این مناطق روستایی رسیدگی و امداد رسانی شود.

استاندار گفت: آوار برداری به سرعت در حال انجام است و از فردا ۱۰۰ واحد مسکونی مجوز داده شد که آوار برداری انجام شود.
کلانتری با بیان اینکه باید تلاش شود آواربرداری تا پایان اسفند انجام شود و بلافاصله احداث و ساخت و ساز آغاز شود گفت: هیچ کندی و توقفی در فرایند آواربرداری و ساخت و ساز قابل قبول نیست.
استاندار خاطر نشان کرد: شهر برای آواربرداری باید ناحیه بندی و محور بندی شود.
کلانتری با بیان اینکه حدود ۱۸۰۰ خانه در این زلزله تخریب شدند گفت: کانکس هایی به همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) وارد استان شده که به زودی کمپ یا شهرک کانکسی برای اسکان موقت ایجاد خواهد شد.
استاندار افزود: نیروهای امدادی،خدماتی،هلال احمر،سپاه ،بسیج و سازمانهای مردم نهاد با تمام قوا در شهر حضور دارند و امداد رسانی و خدمات رسانی در شهر و روستاها ادامه دارد.
وی از نیروهای سپاه بسیج ،نیروی انتظامی، خیرین ،همه دستگاههای اجرایی،امدادی، خدمات رسان تقدیر کرد.
استاندار گفت: در خصوص آوار برداری از ظرفیت شرکت ها و سازمانهایی که خارج از استان اعلام آمادگی کردند استفاده شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار