روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از راهیابی سه اثر از هنرمندان کردستانی به جشنواره آنلاین "هنر زنده است" خبر داد.
کد خبر: ۹۴۴۱۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۵ 27 February 2021
به گزارش تابناک کردستان و به نقل از باشگاه خبرنگاران کردستان، ماجد رموزی روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: جشنوارۀ آنلاین هنر زنده است رویدادی در چهار بخش فیلم، تئاتر، موسیقی و دیجیتال آرت برای عرضۀ آثار هنری در سراسر ایران است.

رموزی بیان کرد: تأکید این جشنواره کشف استعداد‌های جوان و کمتر دیده شدۀ آن‌ها در سراسر ایران به خصوص نقاط کم برخوردار و فاقد امکانات است.

سه اثر نمایش "گرگنامه" نوشته و کارگردانی سید یاسر هاشم زاده، نمایش "رسن‌های گور "نوشته باقر سروش و کارگردانی کامران جباری از گروه نمایشی چرک نویس بیجار، نمایش "روئیدن" نوشته و کارگردان شعیب مکتب داری از استان کردستان در اولین دورۀ این جشنواره حضور دارند.

او افزود: اولین جشنوارۀ آنلاین هنر زنده است از تاریخ ۱۰ تا ۲۰ اسفندماه در چهار بخش سینما به دبیری کمال تبریزی، تئاتر به دبیری بهروز غریب پور، موسیقی به دبیری فردین خلعتبری و دیجیتال آرت به دبیری محمود کلاری در پلتفرم‌های نمایش آنلاین برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار