اقتدار دانشگاه علوم پزشکی استان در معرض آزمون است که آیا خود با ضوابط لازم نسبت به انتخاب رئیس بیمارستان دهدشت اقدام می کند یا باز در مقابل فشار سیاسیون تسلیم می شود و دست به انتخاب سیاسی می زند که از همین الان فرجام نافرجامش معلوم است.
کد خبر: ۹۴۵۷۳۹
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۴ 04 March 2021
تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، ارسالی مخاطبان ، پایان نافرجام  انتخاب سیاسی در حوزه درمان کهگیلویه(ریاست بیمارستان دهدشت) و در ادامه، ادعای عجیب عدم دخالت سیاسیون!! ( طی مصاحبه ای از طرف رئیس مستعفی اعلام شد) را افکار عمومی می پذیرد یا نه؟!!!  تلخند جداگانه ای است که در این مقال نمی گنجد اما تلاش های دکتر یارنسب برای رسیدن به این صندلی و حمایت های طیف نماینده از او نه تنها بر کسی پوشیده نیست بلکه از اذهان هم پاک  نخواهدشد.
تغییرات انجام شده و انجام نشده ی مورد انتظار پشت خط مانده، حکایت دیگری است و مشکلات کاری نظیر عدم استقرار مسئول فنی در آزمایشگاههای تخصصی کهگیلویه، بازار داغ عطاری ها و فروش ...و تبدیل شدن برخی مطب ها به انجام امورات پوستی و آرایشی معضلات تلخ و مبرهن دیگری است که ناگفته، گویای مواردی است که صحت مصاحبه ی پس از استعفا را تحت شعاع قرار می دهد.
اشاعه مباحث درون جریانی و کنار هم قرار دادن استوری های یکی از مدعیان احراز پست در شبکه بهداشت و درمان پرده از رازی بر می دارد که باز هم مصاحبه ی پس از استعفا را به شدت مخدوش و تحت شعاع قرار می دهد.
اما آنچه که نمی توان و نباید از آن غافل شد دود غلیظی است که بواسطه ی این انتخابهای صرفاً سیاسی به چشم مردم و کادر بهداشت و درمان می رود.
فارغ از اینکه آیا این حدسیات و مصاحبه های اینچنینی چقدر صحت دارند و میزان صحت شان تا چه اندازه است کسی نمی تواند قاطعانه اظهار نظر نماید اما در اینکه دانشگاه علوم پزشکی و شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه حتی ریز جزئیات را واقف است و اشراف دارد نیز شکی نیست.
دکتر یزدانپناه باید بداند و متوجه باشد دوگانگی و انشقاق کادر درمان را و نیز به جد متوجه باشد پیشی گرفتن مسئولان کهگیلویه ای بهداشت و درمان در مصادره خدمات دولت  را و سبقت گرفتنشان در تقدیر از نماینده را. متولیان بهداشت و درمان در پشت تریبون ها و بر روی کاغذ حساسیت امر را به جهت اهمیت موضوع (کرونا) شاید بیش از واقعیت نشان می دهند به این امید که مردم اصل موضوع را متوجه شوند پس این انتظار  نیز منطقی، معقول و زیبنده است که در عمل (عزل و نصب ها) نیز حساسیت لازم را داشته باشند تا مصداق ضرب المثل  از یک سوراخ دو بار گزیده نشوند واقع نشوند.
مخلص کلام؛
اقتدار دانشگاه علوم پزشکی استان در معرض آزمون است که آیا خود با ضوابط لازم نسبت به  انتخاب رئیس بیمارستان دهدشت اقدام می کند یا باز در مقابل فشار سیاسیون تسلیم می شود و دست به انتخاب سیاسی می زند که از همین الان فرجام نافرجامش معلوم است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار