درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی شهدای شرکت فولاد خوزستان در منطقه قلعه چنعان شهرستان کارون افتتاح شد.
کد خبر: ۹۴۵۷۸۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲ 29 September 2020

به گزارش خبرنگار روابط عمومی، آئین افتتاح درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی شهدای شرکت فولاد خوزستان در راستای مسئولیت‌های اجتماعی و ارتقا سلامت عمومی روز سه‌شنبه ۸ مهرماه سال ۹۹ با حضور سردار سید ضیاء‌الدین حزنی مشاور فرماندهی و دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران، حجت الاسلام و المسلمین سیدعبدالنبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، سردار شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر عج خوزستان، سردار احمد خادم سیدالشهدا فرمانده قرارگاه مقدم جنوب (کربلا)، علی محمدی مدیرعامل فولاد خوزستان و جمعی از مسئولان و مردم در منطقه قلعه چنعان برگزار شد.
علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان با اشاره به کار و تلاش جهادی در راستای پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری اظهار داشت: شرکت فولاد خوزستان در سال جهش تولید با در نظر گرفتن رشد و توسعه پایدار اقتصادی، توانسته رکوردهای موفقیت آمیزی از خود به ثبت برساند.
وی در ادامه افزود: عملیات اجرایی درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی شهدای فولاد خوزستان از شهریور سال گذشته آغاز شده و در بازه زمانی ۱۰ ماه و با زیربنای ۱۵۰۰ متر در دو طبقه و ۴۴ اتاق احداث و با ارائه خدماتی همچون اورژانس عمومی، مطب‌های تخصصی، آزمایشگاه، داروخانه، دندان پزشکی، بینایی سنجی و شنوایی سنجی، تزریقات و اتاق احیا توسط همکاران ما در فولاد خوزستان در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی فولاد خوزستان انجام شده است. هزینه احداث این پروژه ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال بوده که هدیه شرکت فولاد خوزستان به مردم شهرستان کارون و منطقه قلعه چنعان می‌باشد.
در ادامه معصومه خنفری فرماندار شهرستان کارون اظهار داشت: درمانگاهی که در منطقه قلعه چنعان احداث شده، با توجه به جمعیت بالای منطقه و شهرستان کارون از نیازهای ضروری بوده است.
وی افزود: منطقه قلعه چنعان چند سال پیش یکی از مناطق محروم استان خوزستان بوده، که به دلیل مجاورت با شرکت فولاد خوزستان، خدمات ارزنده‌ای به این منطقه ارائه گردید و حاصل آن تغییرات محسوسی است که در بافت منطقه به وضوح دیده می‌شود که جا دارد از خدمات ارزشمند فولاد خوزستان تقدیر شود.
حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: اگر بخواهیم مقایسه‌ای میان قبل و بعد از انقلاب داشته باشیم به وضوح خدمات نظام قابل لمس است. ما در قبل از انقلاب یک فولاد بیشتر نداشتیم ولی در حال حاضر با وجود اینکه در طول این ۴۲ سال سخت‌ترین تحریم‌ها را گذراندیم، چندین شرکت فولادی بزرگ در استان داریم که نشان از خودباوری و امید و تلاش است و جا دارد تقدیر و تشکر ویژه‌ای از مجموعه فولاد خوزستان در جهت ایفای مسئولیت‌ های اجتماعی داشته باشیم و امیدواریم با تجهیز این درمانگاه اتفاق خوبی در بحث بهداشت و درمان برای مردم این منطقه رخ دهد.
سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) استان خوزستان گفت: در مقابل محرومیت‌ها تسلیم نخواهیم شد و با قدرت به جنگ‌ آنها می‌رویم و قدم به قدم این محرومیت‌ها را حل می‌کنیم.
وی گفت: احداث ساختمان درمانگاه شهدای فولاد خوزستان به همت این شرکت انجام شده و موسسه درمان بسیجیان سپاه کار تجهیز آن را برعهده خواهد داشت.
سردار سیدضیاء الدین حزنی مشاور فرماندهی و دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران در این مراسم گفت: از همه کسانی که پشت میزهای جمهوری اسلامی در این استان نشسته‌اند و در فکر رفاه مردم هستند تقدیر و تشکر می‌کنم. انتظار دارم بقیه شرکت‌ها و ادارات همانند فولاد خوزستان به وظایف خود نسبت به مردم محروم استان عمل نماید.
گزارش خبرنگار ما حاکی است، در پایان این مراسم ضمن تقدیر مدیرعامل موسسه خدمات درمانی بسیجیان کشور از علی محمدی مدیرعامل فولاد خوزستان، این درمانگاه پزشکی با حضور مسئولان افتتاح شد.

برچسب ها: فولاد خوزستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار