نماینده مقام معظم رهبری به همراه دکتر عبوری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری از پروژه ساماندهی سکونتگاه غیررسمی مرادآباد چابهار بازید به عمل آوردند.
کد خبر: ۹۴۵۹۲۴
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۲ 04 March 2021
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز ، پنجشنبه ۱۴/۱۲/۱۳۹۸ دکتر میرباقری، نماینده مقام معظم رهبری به همراه دکتر عبوری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری از پروژه ساماندهی سکونتگاه غیررسمی مرادآباد چابهار بازید به عمل آوردند.
در طی این بازدید دکتر میرباقری ضمن ابراز خرسندی از پیشرفت فیزیکی پروژه از زحمات عوامل اجرایی پروژه و موسسه مسکن و عمران اجتماعی بسیج قدردانی کرده و تاکید کرد که این روند رو به جلو باید با سرعت بیشتری پیش برود.

در راستای اجرای منویات و فرامین بنیان‌گذار کبیر نظام جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب، امام خامنه ای (مدظله العالی) مبنی بر لزوم محرومیت زدایی و رسیدگی به امور مستضعفین به عنوان ولی‌نعمتان انقلاب اسلامی، تفاهم نامه ای بین سازمان بسیج مستضعفین و شرکت بازآفرینی شهری ایران جهت ساماندهی سکونتگاه غیر رسمی حاشیه چابهار-مرادآباد استان سیستان و بلوچستان منعقد گردید.

با توجه به ماهیت محرومیت زدایی این پروژه، موسسه مسکن و عمران اجتماعی بنیاد تعاون بسیج، به عنوان مجری و به صورت غیر انتفاعی تعیین گردید. لذا کلیه امور مربوط به اجرای پروژه اعم از آماده سازی، ساخت واحدهای مسکونی، محوطه سازی و تحویل پروژه به صورت ماموریت به عهده این موسسه گذاشته شد.

با ایجاد حاکمیت روحیه جهادی در این پروژه پس از تشکیل جلسات متعدد و حضور نمایندگان موسسه مسکن و عمران اجتماعی در منطقه، با فراخوانی بخشی از ماشین آلات سنگین موسسه از کارگاه های عمران اجتماعی سطح کشور به تعمیرگاه  های این موسسه جهت آماده سازی واعزام ۱۶ دستگاه ماشین آلات سنگین از تاریخ ۱۴/۹/۱۳۹۹ کار آماده سازی و انجام عملیات خاکی کلید خورد.
تیم مهندسی حاضر در این پروژه ۲۸ نفر شامل مهندس، نقشه بردار، راننده و تعمیرکار می‌باشد که با توجه به پیشرفت پروژه تعداد بیشتری از مهندسین جوان، مومن، متعهد و متخصص به تیم مهندسی اضافه خواهد شد.

امید می‌رود این پروژه بزرگ تا خرداد ماه سال ۱۴۰۰ آماده بهره برداری و افتتاح باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار