کد خبر: ۹۴۶۰۵۳
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۴ 05 March 2021

به گـزارش خبرگزاری "تابناک" از چیتاب حجت الاسلام سید فرج الله پژمان در خطبه های نمازجمعه15 اسفند99چیتاب بااشاره به مسئله تربیت اجتماعی خاصه فرزندان در کانون خانواده ومتعاقبا درجامعه گفت: فرزندان یک نقطه و اموال نقطه دیگر آزمایش انسان درقیامتند که درقیامت از اموال دوبار سوال میشود لذا مراقب تربیت اولاد و طریقه بدست اوردن وهزینه کرد اموالتان باشیدتا در قیامت سربلند از آزمایش بیرون بیائید.
امام جمعه کبگیان با اشاره به موضوع فتنه در جامعه هم گفت: فتنه اشد من القتل هست، لذا چه در مجازی چه درواقعی مراقب شایعه سازی، رد بدل پیامها و لقلقه زبان باتعصبات بیجا وَلَـو به قیمت هم عقیده کردن دیگران باخودباشیدتا عامل فساد و گسستگی روابط بین انسانها در جامعه نشوید که این از أَشَـدِ گناهان هست.
این خطیب جمعه بااشاره به روز درختکاری وآغاز هفته منابع طبیعی هم گفت: اهمیت مسئله کاشت درخت علاوه بر کتب دینی در تمدن فاخر ما ایرانیها از منزلت بالائی برخوردار هست.

امام جمعه چیتاب افزود: اگربتوانید دراقدام به این امر مهم بعنوان صدقه جاریه هم که شده بجای قطع کردن درختی بکارید.

وی ضمن تشکر از شهرداری چیتاب که بادعوت از مسئولان در این روز به غرس نهال در شهر اقدام کرد هم افزود: کاشت نهال در قبال صیانت از آن یک صدقه جاریه هست که متاسفانه فزونی قلع و قمع درختان دراستان خاصه بخش ما نگران کننده هست.
سید فرج الله پژمان باتبریک فرارسیدن عید مبعث هم گفت: مبعوث شدن محمدبن عبدالله به پیامبری در دوره ای انجام شد که بشریت در بت پرستی و نسل کشی انسانها غوطه ور شده بودند
خطیب جمعه کبگیان با تشکر از دکتر یزدان پناه ریاست بهداشت شهرستان در ارسال آمبولانس به ناوگان مرکز درمانی شهر چیتاب هم گفت: از پیگیریهای مسئولان ذیربط(آقای جاویدریاست مرکز،بخشدارکبگیان وشورای شهر..)دربخش کبگیان وعنایت دکتر یزدان پناه در مرکز بهداشت بویراحمد تشکر می کنم انشالله در ادامه بتوانیم باعنایت مسئولان استانی وشهرستانی باتعاملات بیشتر کمبودات دیگر این مرکز بهداشت درمانی که دغدغه اصلی مردمان این دیار هست را حل وفصل کنیم.
وی باتبریک هفته احسان و نیکوکاری هم گفت: تعامل پرسنل کمیته امداد چیتاب بامردم در کمک به همنوع نشان از نوعدوستی مردم ومسئولیت پذیری این عزیزان در اهمیت به مسئله ایثار و اکرام ایتام دارد.

سیدفرج الله پژمان افزود: خدمت به خلق خاصه قشر محروم جامعه یک موهبت بی بدیل الهیست که نصیب کمتر مسئولی می شود والحق والانصاف جناب دوستی وهمکاران خدومشان درقالب پرسنل کمیته امدادچیتاب در خدمت رسانی و وقت شناسی در امور اداری سرآمد یک مسئول در طراز انقلابند.
لازم به ذکراست امام جمعه چیتاب درپایان خطبه ها از زحمات فرماندهی گردان بیت المقدس،گـردان489امام رضا"ع"حوزه خاتم الانبیاء وستاد نمازجمعه کبگیان در کمک رسانی وامداد به زلزله زدگان شهر سی سخت تقدیر و تشکر کرد.
پایان خبر / اسماعیل رسـامـ

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار