امام‌جمعه شاهین‌شهر گفت: به فکر زلزله‌زدگان سی سخت باشید وبخشی از انفاق خود را به هم‌وطنان آسیب‌دیده در کهگیلویه و بویراحمد اختصاص دهید.
کد خبر: ۹۴۶۰۷۶
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۱ 05 March 2021
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس ، حجت‌الاسلام قاسم هاشمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شاهین‌ شهر اظهار کرد: به فکر زلزله‌زدگان سی سخت باشید وبخشی از انفاق خود را به هم‌وطنان آسیب‌دیده در کهگیلویه و بویراحمد اختصاص دهید.
امام‌جمعه شاهین‌شهر افزود: نمازگزاران شاهین‌شهر حدود۲۰ میلیون تومان برای خرید پتوی نو اختصاص دادند و این کمک‌ها ادامه خواهد یافت.
وی توصیه کرد که شهروندان در انتخابات پیش رو، نامزدهای مخلص انقلابی را به‌جای کسانی که به دنبال منافع شخصی هستند و می‌خواهند با قبیله کشی درنتیجه انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تأثیر بگذارند باشند.
هاشمی ادامه داد: بدبختی برای یک شهر زمانی به وجود می‌آید که منتخبان شوراهای اسلامی فراموش می‌کنند حافظ فرهنگ و دین مردم هستند و خود را به‌عنوان نماینده شورای شهر به‌جای "نماینده شورای اسلامی شهر" معرفی می‌کنند.
خطیب نماز جمعه شاهین‌شهر تصریح کرد: کسانی در کشور دائم روی زخم‌های مردم نمک می‌پاشند و در سخنرانی‌های خود تکرار می‌کنند که هم چرخ اقتصادی مردم و سانتریفیوژها می‌چرخد.
وی خاطرنشان کرد: در انتخابات ریاست جمهوری خرداد سال آینده به رئیس‌جمهور مردمی، ساده‌زیست و طرف دار دولت همت محور رأی دهید و مواظب باشید فریب جریان‌های لیبرال، خودفروخته، منتظران غرب و منفعل را نخورید.
هاشمی یادآوری کرد: کسانی که به رقیب تهمت می‌زدند که می‌خواهند در خیابان‌ها دیوار بکشند همان کسانی هستند که دولتشان پرخرج‌ترین دولت در بین دولت‌های اخیر بوده است.
خطیب نماز جمعه شاهین‌شهر یاد شهید همت فرمانده فقید لشگر حضرت محمد(ص) را در دوران دفاع مقدس گرامی داشت و درباره این سردار مخلص گفت: شهید همت کسی بود که شانه‌هایش را زیر بار وظایف سخت خدمت‌گزاری برای خانواده، مردم و جنگ تحمیلی قرارداد و به نصرت الهی اعتقاد داشت،
وی با اشاره به روز درختکاری از مردم خواست در هفته منابع طبیعی نهال، به یاد هر شهید و برای پاکیزگی هوای شهر بکارند.
هاشمی اضافه کرد: اگر شیوه انتخاب همسر اشتباه باشد و زوج‌های جوان آداب همسرداری را ندانند در زندگی مشترک دچار مشکلات خواهند شد. ؛ پدر و مادر مهارت صبر کردن را به فرزندان آموزش دهند و ازتانید های افراطی برای رفاه و عزت طلبی که بر رفتار فرزندان تأثیرات مخرب می‌گذارد پرهیز کنند.
امام‌جمعه شاهین‌شهر این نکته را به خانواده‌های گوشزد کرد که انتخاب الگوهای دینی در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نقش اساسی دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار