در واکنش به خبر تابناک کهگیلویه و بویراحمد
مدیر کل روابط عمومی استانداری در واکنش به خبر منتشره در تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، گفت : طی یک سال اخیر بارها از دکتر کلانتری برای حضور در چند استان بزرگ درخواست شده است اما وی به این درخواست ها پاسخ مثبت نداده است.
کد خبر: ۹۴۶۹۴۷
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵ 08 March 2021

روز گذشته خبری در تابناک کهگیلویه و بویراحمد با تیتر "کلانتری استاندار ایلام می شود ؟  " منتشر شد که احتمال کوچ حسین کلانتری از کهگیلویه و بویراحمد را بر اساس برخی تلاش ها در استان ایلام خبر می داد .
مدیر کل روابط عمومی و بین الملل استانداری در واکنش به این خبر به تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، گفت : کلانتری تا پایان دولت تدبیر و امید در کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود و با قدرت به کار خود ادامه می دهد.
سید محمد تقوی افزود : موضوع تلاش برای انتقال کلانتری به استان های دیگر منحصر به این خبری فعلی نیست و بارها مطرح بوده است.
تقوی ادامه داد : طی یک سال اخیر بارها از دکتر کلانتری برای حضور در چند استان بزرگ درخواست شده است اما استاندار به این درخواست ها پاسخ مثبت نداده است.
وی ادامه داد : استاندار بنابر قول هایی که به مردم استان داده بود و با توجه به برنامه ریزی ها در سطح استانی و ملی مبتنی بر به سرانجام رساندن این قول ها مصمم است .
مدیر کل روابط عمومی و بین الملل استانداری گفت : دکتر کلانتری متناسب با مشکلات استان و نیازمندی ها ، حدود یک سال اخیر را به برنامه ریزی منظم برای بهره گیری از پتانسیل های استانی و ملی و حضور پی در پی مسئولان ملی در استان ، اختصاص داده است و به شدت در حال پیگیری این برنامه ها است .
تقوی افزود : اضافه بر برنامه های فراگیر اقتصادی و عمرانی در سطح استان ، ذهن کلانتری به شدت درگیر مشکلات مردم زلزله زده شهرستان دنا است و حاضر نیست تحت هیچ شرایطی مردم این شهرستان را در چنین شرایطی تنها بگذارد .
وی ادامه داد : با توجه به عملکرد خوب دکتر کلانتری در منصب استانداری کهگیلویه و بویراحمد ، شکی نیست که سیاسیون و رسانه های برخی استان ها از جمله استان زادگاهش انتظار حضور وی در استان خود را داشته باشند اما این درخواست ها به معنی پذیرش از طرف کلانتری نیست و وی بارها نسبت به این درخواست ها اعلام عدم تمایل کرده است و صراحتا گفته است که خود را متعهد و مفتخر به خدمت در کنار مردم کهگیلویه و بویراحمد می داند و اطمینان داده است که تا پایان دولت تدبیر و امید در کنار مردم این استان خواهد ماند .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار