کد خبر: ۹۴۷۱۹۰
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۰ 09 March 2021
رئیس کمیته امداد از اختصاص عیدی ویژه برای زلزله زدگان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی"ره" خبر داد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی"ره" در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اظهار کرد: مقرر کرده‌ایم که مستمری مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی"ره"  در محدوده شهر سی‌سخت به صورت دو برابر ماه به حساب آن‌ها واریز شود.
بختیاری در ادامه گفت: با توجه به شرایط خاصی که در حال حاضر زلزله‌زدگان شهر سی‌سخت در آن قرار دارند و کمبودها و مشکلات موجود، بنا بر این شد که سایر مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در سی‌سخت دو برابر سایر مددجویان این مجموعه مستمری بگیرند.
رئیس کمیته امداد امام خمینی"ره" همچنین اضافه کرد: با کمک بنیاد مسکن قرار است خانه‌های تخریب شده و آسیب دیده زلزله‌زدگان سی‌سخت مورد بازسازی و یا ساخت دوباره واقع شوند.
بختیاری یادآور شد: همه تلاش خود را به کار می‌گیریم تا خانه‌های مددجویان زلزله زده سی‌سخت را در طول کوتاهترین زمان ممکن ساخته و به آن‌ها تحویل بدهیم.
وی خاطرنشان کرد: در ساخت و بازسازی دوباره خانه مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی"ره" قرارگاه خاتم الانبیاء نیز مشارکت خواهد داشت.
رئیس کمیته امداد امام خمینی "ره" از اهدای بسته‌های معیشتی و حمایتی به زلزله‌زدگان سی‌سخت خبر داد و گفت: تلاش ما بر این است تا مشکلات مددجویان تحت پوشش کمیته امداد سی‌سخت را کاهش دهیم و مرتفع کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار