در چهارمین روز از هفته منابع طبیعی باشعار《حفاظت وقانون》 ۲۰۰ اصله نهال بلوط در اراضی رفع تصرفی به همراه اجرای رای سبز با حضور دادستان مرکز استان ،معاونین دادگستری وهمچنین مدیرکل منابع طبیعی وآبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد کاشته شد.
کد خبر: ۹۴۷۱۹۴
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۴ 09 March 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس ، درچهارمین روز از هفته منابع طبیعی مدیرکل منابع طبیعی وآبخیزداری کهگیلویه وبویراحمد وسایر کار کنان با مدیران دستگاه قضایی دیدار و ۲۰۰ اصله نهال بلوط در اراضی رفع تصرفی به همراه اجرای رای سبز با حضور دادستان مرکز استان ،معاونین دادگستری وهمچنین مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه وبویراحمد کاشته شد.

 

  در این دیدار مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کهگیلویه بویراحمدبه بیان عملکرد این اداره کل در جهت حفاظت و صیانت از عرصه های طبیعی پرداخت و از همکاری و همراهی رئیس کل دادگستری، دادستان و همکاران مجموعه تقدیر و تشکر کرد و خواستار تداوم برخورد با متجاوزین به اراضی ملی شد.

وی با اشاره به نقش جایگاه دستگاه قضا در جهت حفاظت و تثبیت مالکیت منابع طبیعی بر عرصه های ملی، همچنین آمار پرونده های متشکله در جهت تجاوز به اراضی ملی پرداخت و با توجه به گستردگی عرصه های طبیعی استان خواستار تداوم همکاری دادگستری در جهت حفاظت از انفال شد.

 

سید علی ملک‌حسینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویراحمد صدور احکام سبز را از سیاست‌های ویژه دادگستری دانست و عنوان کرد: در گذشته احکامی صادر و رفع تصرف صورت می‌گرفت اما بعد از رفع تصرف عرصه در همان وضعیت بود و مورد سوء استفاده سودجویان قرار می‌گرفت.

دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: به همین دلیل کسانی که اقدام به قطع درختان می‌کردند مجازات تکمیلی و جایگزین صادر شد که کاشت درخت یکی از احکام است که به احیاء جنگل‌ها کمک می‌کند.

 

گفتنی است؛ در پایان  چهارمین روز از هفته منابع طبیعی مانور مشترک یگان حفاظت ادارات استان  ونیروی انتظامی به مناسبت هفته منابع طبیعی  و آبخیزداری در مرکز استان صورت گرفت.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار