معاون پرورشی آموزش و پرورش بویراحمد
موسوی ارشد : متاسفانه امروز دشمنان اسلام خاصه یهودیان سیره و روش پیامبر را تحریف می کنند که وظیفه ما مسلمانان این است که با سلاح علم و زیور اخلاق به این شبهات پاسخ دهیم.
کد خبر: ۹۴۷۸۴۶
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۲ 11 March 2021

باید با سلاح علم و زیور اخلاق به شبهات پاسخ داد

آئین تجلیل از دانش آموزان برتر علمی و برگزیدگان مسابقه قرآن ، عترت و نماز در مدرسه معارف دخترانه متوسطه اولشهر یاسوج برگزار شد .

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در این آئین گفت : رسالت آموزش و پرورش تربیت انسانهای عاقل ، فکور ، خلاق ، جسور و عالم است و هدف غایی آن رسیدن به حیات طیبه در پرتو تربیت قرآنی با محوریت ساحت های تمام تربیتی سند تحول است.
سیدقدرت موسوی ارشد افزود : عید مبعث سرآغاز تحول فرهنگی ،اجتماعی و سیاسی و طلیعه نجات بشریت از ظلم،تبعیض ،خرافه پرستی وتبعیض نژادی و جنسیتی است.

موسوی ارشد ادامه داد : مبعث مرزهای جغرافیایی وتبعیض نژادی را برای همیشه محو نمود و با امتیازات قومی و روحیه اشرافی گری مبارزه کرد و تقوا و عدالت اجتماعی را جایگزین امتیازات قومی نمود.

وی گفت : نبی مکرم اسلام با محوریت توحید وروحیه عدالت خواهی پایه گذارتمدنی شد که الگویی برای همه زمانها ومکانها شد . 

موسوی ارشد با اشاره به آیه ((انما بعثت لاتمم مکارم الاخلاق )) افزود : مهمترین عامل پیروزی و گسترش اسلام اخلاق نبوی است تا جایی که پیامبر اسلام فلسفه بعثت خود را کامل کردن مکارم اخلاقی می داند .

وی گفت : خدای متعال در آیه ( ما ارسلناک الا رحمه للعالمین) پیغمبر اکرم را مایه رحمت و مودت معرفی نموده است .

موسوی ارشد ادامه داد : رفعت مقام پیامبر اسلام ناشی از بندگی اوست همانطوری که در نماز اول شهادت بر بندگی او می دهیم و بعد هم شهادت بر رسالت او .

معاونت پرورشی و تربیت بدنی نسخه شفابخش ورهایی انسان امروز از قیود بندگی وبت پرستی مدرن را تبعیت از آیین اسلام وسیره نبوی دانست و گفت : متاسفانه امروز دشمنان اسلام خاصه یهودیان سیره و روش پیامبر را تحریف می کنند که وظیفه ما مسلمانان این است که با سلاح علم و زیور اخلاق به این شبهات پاسخ دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار