مدیر کل راه و شهرسازی از بالاترین میزان تحقق برنامه اقدام مشترک باز افرینی شهری در کهگیلویه وبویراحمد در بین چهار استان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۸۹۷۱
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۱ 15 March 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد، پژمان نیک اقبالی گفت : در جلسه بررسی عملکرد استان‌های آذربایجان شرقی، اصفهان،کهگیلویه و بویراحمد و هرمزگان در خصوص وظایف مرتبط با اقدام‌های فرابخشی و بین بخشی ستادها در سال جاری که با حضور نمایندگان ادارات کل راه و شهرسازی استان‌های ذکر شده به شکل ویدیو کنفرانس برگزارشد استان ما بالاترین میزان تحقق برنامه اقدام مشترک باز افرینی داشت.
نیک اقبالی افزود: با توجه به جلسه مورخ 99/12/20 شرکت بازآفرینی شهری در خصوص بررسی عملکرد استان ها در برنامه اقدام مشترک بازآفرینی شهری، طبق اطلاع رسانی روابط عمومی شرکت بازآفرینی شهری ایران ،استان کهگیلویه و بویراحمد با محقق شدن 77 درصد برنامه مذکور در بالاترین جایگاه قرار گرفته است.
وی تصریح : اکنون در استان برخی محلات آمادگی خروج از برنامه را دارند، سرانه کاربری در این محلات به سطح متوسط شهری رسیده، این محلات تکمیل و معابر کاملا اصلاح شده و فقط کار استحکام بنا باقی مانده است.
به گفته نیک اقبالی عملکرد اقدام مشترک در شهرداری‌های این استان 127 درصد، سایر دستگاه‌ها 60 درصد و در مجموع برنامه اقدام مشترک 77 درصد محقق شده است.
مدیر کل راه و شهرسازی با اشاره به این که تحقق 77 درصدی برنامه‌ها در کهگیلویه و بویراحمد نشان‌دهنده ارتباط موثر بین دستگاه‌هاست، تصریح کرد: طبق برنامه ششم توسعه باید 37 محله در کهگیلویه و بویر احمد در دستور کار قرار می‌گرفت که تا کنون برنامه 13 محله تهیه و در حال اجراست و لازم است برنامه اقدام مشترک سایر محلات نیز تهیه شود.
نیک اقبالی تعداد کل پروژه های بازآفرینی شهری در سطح استان را 36 مورد عنوان کرد و گفت:هم اکنون تعداد26 پروژه در سطح استان در حال اجراست.
وی کل اعتبارپروژه ها در بخش بازافرینی شهری را 430 میلیارد ریال عنوان کرد ، گفت:اعتبار جذب شده 220 میلیارد ریال است .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار