رئیس صمت خبر داد
حسین پور : از ابتدای سال جاری مشارکت های مردمی در بحث کنترل و نظارت بر بازار افزایش چشمگیر داشته است که کمک زیادی برای کنترل بازار بوده است .
کد خبر: ۹۴۹۰۳۹
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۲ 15 March 2021

 
رئیس صنعت ، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح ویژه نظارت بر بازار نوروز از ۱۵ بهمن ماه خبر داد و گفت : این طرح همچنان در استان ادامه دارد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سالار حسین پور ظهر دوشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار استان ، افزود : از ابتدای سال جاری ، هفت طرح ویژه نظارت بر بازار استان در سطوح فعالیتی مختلف در استان اجرایی شده است.
حسین پور با اشاره به تأمین کالاهای اساسی مورد نیاز استان ، ابراز داشت : در بحث تأمین کالاهای اساسی و میوه شب عید هیچ مشکلی در استان نداریم.
حسین پور افزود : در بحث میوه شب عید ، غرفه‌های توزیع و جایگاه‌ها در سطح مناطق مختلف استان در نظر گرفته می‌شود.
رئیس صنعت ، معدن و تجارت استان گفت : از ابتدای سال جاری مشارکت های مردمی در بحث کنترل و نظارت بر بازار افزایش چشمگیر داشته است که کمک زیادی برای کنترل بازار بوده است .
حسین پور با اشاره به 943 مورد گزارش تخلف طی سال جاری ادامه داد : مشارکت و شکایات های مردمی و حضور شهروندان در بازرسی ها را داشتیم.
وی با اشاره به اینکه در سال جاری ۸۱ جلسه کارگروه اصلی و فرعی تنظیم بازار برگزار شده است ، بیان داشت‌ : رشد ۹ درصدی جلسات به نسبت سال ۹۸ را شاهد هستیم.
رئیس صمت استان تعداد بازرسی‌های سال ۹۹ را ۸۱ هزار فقره دانست و گفت : با وجود کرونا، رشد شش درصدی بازرسی‌ها محقق شده است.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار