استاندار در پیام نوروزی
کلانتری در پیام نوروزی خود تاکید کرده است: در آغاز سال اولویت ما اجرای فرمان مقام معظم رهبری و تصمیمات دولت تدبیر و امید برای امر جهش تولید بود.
کد خبر: ۹۵۰۱۵۴
تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۴ 20 March 2021

استاندار کهگیلویه وبویراحمد با صدور پیامی نوروز باستانی سال ۱۴۰۰ را به مردم غیور و قدرشناس استان تبریک گفت.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در پیام نوروزی حسین کلانتری آمده است: یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ》آغاز سال ۱۴۰۰ را به همه شما مردم شریف، غیرتمند و صمیمی که در استان کهگیلویه و بویراحمد با عزت و سرافرازی زندگی می کنید تبریک و تهنیت عرض می کنم.

در پیام کلانتری آمده است: پیشاپیش میلاد امام عصر عج را تبریک می گویم و امیدوارم با عنایت حق تعالی و به برکت این اعیاد خجسته سالی پر خیر و برکت دوری از بلا و مصائب عالم بشریت، جهان اسلام و ایران عزیز و استان کهگیلویه و بویراحمد باشیم.

وی یادآور شده است: در سال ۹۹ حوادث و خاطرات تلخ و شیرینی را با هم پشت سر گذراندیم.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد یادآور شده است: این حوادث تلخ و شیرینی تجارب ارزنده ای داشت.

وی در پیام نوروزی خود تاکید کرده است: در آغاز سال اولویت ما اجرای فرمان مقام معظم رهبری و تصمیمات دولت تدبیر و امید برای امر جهش تولید بود.

کلانتری آورده است: خوشحالم که عرض می کنم کهگیلویه و بویراحمد دومین استان کشور بود که توانست ۳۳ طرح جهش تولید را با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان به تصویب برساند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: این طرح ها را در سازمان مدیریت و برنامه ریزی با حضور معاون محترم رئیس جمهور و رئیس سازمان نهایی کردیم و هم اینک بسیاری از این طرح ها در آستانه بهره برداری است.

وی ادامه داد: طرح های اقدام ملی مسکن، طرح تکمیل بازآفرینی شهری، توجه به بحث مسکن محرومین در روستاها در دستور مار قرار گرفت که برای نمونه ۳۵۰۰ مسکن روستایی در آستانه تکمیل است و در روزهای آغازین سال به بهره برداری می رسد.

کلانتری آورده است: برخی طرح های عمران شهری و روستایی و اشتغالزا طرح هایی بودند که بهره برداری رسیدند و بخشی از خواسته ها و مشکلات مردم برآورده شد اما امسال باید تلاش را با کمک مردم و تمام آحاد جامعه بیشتر کنیم تا سایر نیازها برطرف شود.

وی همچنین تاکید کرد: سال گذشته حلاوت افتخارات را چشیدیم، جامعه علمی و دانشگاهی استان با افتخار توانست چندین چهره علمی را در جهان معرفی کند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرده است: جوانان و ورزشکاران استان توانستند برای استان افتخار آفرینی کنند و در چندین رشته در رتبه اول کشور قرار بگیرند، جوانان ما در فراز بام خائیز دهدشت، قایقرانی خوش درخشیدند و دختران ورزشکار هم در سطح ملی و آسیایی افتخار آفرینی کردند.

وی ادامه داد؛ همچنین جوانان پرشور و باانگیزه در استارت آپ ها در مراکز پارک علم و فناوری استان کارآفرینی کردند و با جهش فوق العاده توانستند خود را در کشور مطرح کنند.

کلانتری ابراز داشته است: قطعا مشارکت و همت شما مردم بود که در امر مقابله با ویروس جهانی و منحوس کرونا همه مسئولان را یاری رساندید تا کهگیلویه و بویراحمد در مدیریت ویروس کرونا سربلند بیرون بیاد.

وی همچنین آورده است: آمار ها نشان می دهد مشارکت آحاد مردم، تلاش پرستاران و پزشکان و دیگر دستگاه های مسئول در بسیاری شاخص های مهم همچون کشندگی و مرگ و میر وضعیت بهتری دارد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: به عنوان نمونه شاخص میزان مرگ و میر استان یک سوم آمار میانگین کشوری است و استاندار کاهش مرگ و میر را داشته است.

در این پیام همچنین آمده است: در ماه پایانی امسال، زلزله ۲۹ بهمن زلزله سی سخت و روستاهای اطراف آن به وقوع پیوست و بسیاری از منازل مردم خسارت دیدند.

وی تصریح کرده است: خداوند را شاکریم زلزله سی سخت تلفات جانی نداشت و بلافاصله همه پای کار آمدند و در همان روز نخست مقام معظم رهبری پیام آرام بخشی صادر کرد و همه برای کمک به مردم شتافتند.

کلانتری ادامه داده است: همت والای ریاست جمهوری و دولت خدمت گزار تدبیر و امید سبب شد که با برگزاری سه جلسه متوالی و بافوریت، اعتبارات مورد نیاز تصویب و ابلاغ شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرده است: در طی ۴۲ سال گذشته سریع ترین اقدامات برای بازسازی منازل مردم زلزله زده انجام گرفته است و کارهای بزرگی انجام شد و مسئولان و متولیان در این زلزله سربلند بیرون آمدند.

وی افزوده است: بسیاری از دشمنان و گروه های ضد انقلاب به دنبال این بودند که از این موضوع سو استفاده کنند اما صبوری و درک صحیح مردم و معرفت آن ها و تلاش مسئولان باعث شد دشمن نتواند این بهره را ببرد.

استاندار کهگیلویه ‌و بویراحمد آورده است: اعتماد مردم به مسئولان باعث شده سرعت کار ما برای بازسازی منازل زلزله زده در سی سخت دوچندان شود.

کلانتری تاکید کرده است: امسال حتما سال پر خیر و برکتی خواهد بود اما سال ۹۹، سال سختی را پشت سر گذراندیم تحریم‌های ظالمانه با چاشنی فشار های حداکثری به ما وارد شد.

وی در ادامه آورده است: سال پیش روی ما سال حماسه و پیروزی با شرکت در انتخابات است و مشارکت حداکثری مردم به منزله نقش بر آب کردن توطئه های دشمن خواهد بود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: سلامت و امنیت انتخابات همچون سال های گذشته، با جدیت برقرار خواهد بود.

کلانتری تاکید کرده است: امسال طرح های مهمی همچون پاتاوه دهدشت ، بیمارستان های بهمئی و گچساران به بهره برداری خواهد رسید.

وی آورده است: در این سالها، کارهای بزرگ و ماندگاری در دولت دوازدهم برای خدمت رسانی به مردم انجام شده است.

استاندار کهکیلویه و بویراحمد همچنین عنوان کرده است: یکی از اتفاقات مهم دیگر امسال این است که دولت دوازدهم کارنامه خود را به دولت سیزدهم تحویل خواهد داد.

وی درادامه پیام خود آورده است: ما خدمتگزاران در همه عرصه ها به کمک شما مردم گام های بلندی را برداشتیم و گام های بلندتری پیش روی ماست که با هم، هم پیمان می شویم و عهد می بندیم در راه بلند امام (ره) و شهدای گرانقدر با اهتمام جدی حرکت کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار