استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بهبود فعالیت و سرعت بخشی بانک ها در روند عقد قرارداد برای ارائه تسهیلات در شهر زلزله زده سی سخت ضروری است.
کد خبر: ۹۵۱۳۲۳
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۱ 27 March 2021
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بهبود فعالیت و سرعت بخشی بانک ها در روند عقد قرارداد برای ارائه تسهیلات در شهر زلزله زده سی سخت ضروری است.
به گزارش تابناک کهگیلویه  وبویراحمد به نقل از مهر، حسین کلانتری عصر شنبه در نشست ستاد بازسازی شهر سی سخت، افزود: موضوع عقد قرارداد با بانک‌ها باید تا پایان هفته در یک شرایط مطلوب قرار بگیرد.
کلانتری تصریح کرد: از هیچ بانکی تعللی پذیرفته نشده و شنبه آینده بررسی لازم انجام می‌شود.
کلانتری با بیان اینکه کمک‌های خوبی در شهر سی سخت شکل گرفته است، ابراز داشت: در بحث پروانه‌ها مردم پرداخت هزینه‌ای نخواهند داشت.
کلانتری ورود دانشگاه به حوزه نظارت‌ها در ساخت و سازهای سی سخت را مبارک دانست و گفت: برای اولین بار از ظرفیت دانشگاهی در چنین حوادثی بهره برده شده و هنر این است که با سرعت لازم، دقت لازم و رعایت اصول علمی و فنی تحقق هدفگذاری ها را داشته باشیم.
کلانتری تصریح کرد: بخشی از خانه‌های سی سخت خشتی و گلی است و زمین لرزه به جمع آوری این منازل کمک کرده و برای نوسازی یک ظرفیت بود.
استاندار با بیان اینکه طرح جامع سی سخت عملیاتی می‌شود، ابراز داشت: سیما و منظر شهری، مدیریت سازه‌ها و اجرایی سازی برنامه‌ها با سرعت، دقت و نظم مناسب مورد تاکید است.
کلانتری با تقدیر از وزیر راه و شهرسازی، طرح اقدام ملی مسکن را یک ظرفیت دانست و گفت: باید در استان از این پتانسیل استفاده شود.
کلانتری با تاکید بر حمایت‌ها در مناطق روستایی دنا گفت: در مبحث رسیدگی در محور روستایی باید نظارت‌ها اجرایی شده تا حقی از روستایی‌ها ضایع نشود.
کلانتری با بیان اینکه چالش کمبود منابع در بخش ساخت و سازهای سی سخت نیست، ابراز داشت: تمام منابع در نظر گرفته شده در خود سی سخت هزینه خواهد شد. یک ریال پول اگر برای شهرستان دنا بیاید، در همین منطقه هزینه می‌شود.
استاندار تصریح کرد: همچنین احداث جاده یاسوج به سی سخت سرعت گرفته و اعتبار خاص به این جاده تخصیص خواهد یافت.
استاندار خاطرنشان کرد: فرصت مناسبی داریم که با نگاه علمی زیباسازی و بهبود فضای شهری و مبلمان در سی سخت را داشته باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار