کلانتری : یکی از دیگر دغدغه های استان با توجه به نزدیک شدن به فصل تابستان وقوع آتش سوزی های مکرر است که باید مردم و مسئولان همه پای کار بیایند.
کد خبر: ۹۵۱۴۵۷
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸ 28 March 2021
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به تاکید های پی در پی ریاست جمهوری برای بازسازی منازل زلزله زدگان سی سخت و ساخت خانه های امن برای آن ها پیش از فصل سرما، تمام تلاش ها برای تحقق این مهم به کار گرفته شده است و همه بخش های مختلف پای کار آمده اند.
به گزارش ایرنا، حسین کلانتری روز یکشنبه در نشست با فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: مرداد و شهریور ماه مبلمان شهری سی سخت با نمای جدید خود را نشان خواهد داد.
وی افزود: اقدام های انجام شده در روند امداد، اسکان موقت و مراحل انجام بازسازی واحدهای زلزله زده سی سخت قابل تحسین است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: همکاری میان بخش‌های مختلف اعم از هلال احمر، اورژانس، وزارتخانه‌های مختلف، سپاه، بسیج، نیروی انتظامی و ... چشمگیر بوده است و مسئولان و مردم در این زمینه برای کمک به زلزله زدگان در کنار هم قرار گرفتند.
کلانتری ادامه داد: دولت در زمینه زلزله سی سخت یک کار کم ‌سابقه‌ای انجام داده، به دلیل اینکه به سرعت اعتبار مورد نیاز بررسی و تصویب شد و بازسازی منازل در دستور کار قرار گرفت.
وی با اشاره به خسارت های وارده به بخش کشاورزی شهرستان دنا در زلزله اخیر، افزود: ظرف یک ماه آینده مقدمات حضور وزیر جهاد کشاورزی در این استان فراهم خواهد شد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: امسال کهگیلویه و بویراحمد چهار ماموریت اصلی دارد که شامل مقابله با کرونا، برداشتن موانع تولید و حمایت از تولید، بازسازی منازل زلزله زده سی سخت و برپایی انتخابات سالم هستند و باید به خوبی مدیریت شوند.
کلانتری ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی سال ۱۴۰۰ را سال «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نامگذاری کردند که بر اساس این شعار امسال باید حمایت از تولید کنندگان و برداشتن موانع پیش روی آن ها مورد توجه قرار گیرد.
وی ادامه داد: یکی از دیگر دغدغه های استان با توجه به نزدیک شدن به فصل تابستان وقوع آتش سوزی های مکرر است که باید مردم و مسئولان همه پای کار بیایند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: عامل بیشتر آتش سوزی‌ها در سال گذشته در استان انسانی بوده که در این رابطه برخورد های قانونی با این افراد انجام خواهد گرفت.
وی عنوان کرد: تلاش ها برای برگزاری انتخابات سالم و بی طرفانه در استان انجام خواهد شد و امید است مردم مشارکت حداکثری داشته باشند.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: به منظور رفاه و آسایش زلزله زدگان کار استقرار و راه اندازی ۳۰۰ کانکس برای زلزله زدگان سی سخت امروز به پایان می رسد.
سردار حمید خرمدل افزود: ۷۰ سرویس بهداشتی در شهر توزیع و درخواست ۲۰ حمام برای زلزله زدگان به تهران ارائه شده است.
وی تصریح کرد: گروه های جهادی مختلف برای تعمیرات، ساخت و بازسازی منازل سی سخت پای کارند و کمک می کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار