کلانتری : با همکاری ،مساعدت و همیاری خوب مردم می توانیم شاهد کاهش شیوع ویروس کرونا به صورت محسوس باشیم.
کد خبر: ۹۵۲۳۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۲ 02 April 2021

استاندار ظهر امروز به صورت سرزده از مبادی ورودی و خروجی شهر یاسوج در روز سیزده به در بازدید کرد

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حسین کلانتری در حاشیه بازدید سرزده از مبادی وردی و خروجی پایتخت طبیعت ایران ضمن تشکر از همکاری خوب مردم در رعایت دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی تاکنون گفت: با همکاری ،مساعدت و همیاری خوب مردم می توانیم شاهد کاهش شیوع ویروس کرونا به صورت محسوس باشیم.
استاندار در ادامه گفت: همچنین از مجموعه عوامل پلیس و نیروی انتظامی ،بسیج ،نیروهای هلال احمر و همه دستگاه‌های کمک کننده در کنترل مبادی ورودی و خروجی شهرها و عملکرد خوب ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در مرکز استان و شهرستانها تشکر می کنیم.

استاندار در ادامه بر تداوم و رعایت بیش از پیش دستورالعمل ها و پروتکل‌های بهداشتی با توجه به شرایط خاص شیوع ویروس کرونا و افزایش آن در سراسر کشور و استان تاکید کرد و گفت: امروز همه استانها در شرایط ویژه ای قرار دارند و بهبودی این شرایط تنها با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم و همراهی و مشارکت خوب آنان امکان پذیر است.

کلانتری از برپایی برخی دورهمی ها، حضور در مراسمات عزا و عروسی در برخی مناطق به شدت انتقاد کرد و افزود: مهم ترین عوامل افزایش دهنده و تشدید کننده ویروس کرونا در استان ، همین مراسمات عروسی و عزا و نشست‌های خانوادگی و دورهمی هاست.
استاندار خاطر نشان کرد برای حفظ سلامت مردم و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و کاهش آن در استان با هیچ کس تعارفی نداریم و با کسانی که با بی توجهی سلامت مردم و جامعه را به خطر می اندازند برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار