شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد دیدار کردند.
کد خبر: ۹۵۲۶۷۸
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۲ 03 April 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، دیدار عیدانه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از بزرگان جریان انقلابی با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج برگزار شد.

رئیس و اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان برای تبریک سال نو با نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه شهر یاسوج دیدار کردند.

در این دیدار ستار هدایت‌خواه رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان فرا رسیدن سال نو و اعیاد شعبانیه را به نماینده ولی فقیه استان تبریک گفت.

دیدار بخشی از اصولگرایان استان با نماینده ولی فقیه

آیت‌الله حسینی در این دیدار با تبریک متقابل سال نو از حرکت پرشتاب جمهوری اسلامی ایران سخن گفت و تاکید کرد: انقلاب اسلامی نقشی جهانی ایفا می کند و همه حرکات، تصمیمات و افکار آن بر پایه نگاه جهانی خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه شرایط کشور اجازه سکوت به ما را نمی‌دهد تصریح کرد: دشمنان و بدخواهان نظام در دشمنی علنی با مردم ما ساکت نیستند بنابراین باید تلاش کنیم در مسیر انقلاب حرکت کنیم.

وی با اشاره به اینکه حرکت‌های بزرگ باید توسط انسان‌های بلند همت شکل گیرد کار شورای ائتلاف را ارزشمند توصیف کرد و برگزاری انتخاباتی پرشور و بانشاط را وظیفه همگانی دانست.

حسینی با اشاره به اینکه دشمن درصدد است تا حضور مردم در عرصه انتخابات را کمرنگ کند، سه وظیفه مهم دوستداران انقلاب را جذب حداکثری، وحدت و شور انتخاباتی برشمرد.

وی در ادامه با اشاره به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری بعنوان سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی تاکید کرد باید همگام با کار فرهنگی و سیاسی به موضوعات اقتصادی و ورود سرمایه گذاران به فضای کسب و کار در استان پرداخت.

دیدار بخشی از اصولگرایان استان با نماینده ولی فقیه

در ادامه این جلسه هدایت‌خواه به موضوع زلزله سی‌سخت پرداخت و تلاش برای تامین زمین جهت ساخت مسکن برای مستاجرین، افزایش سقف تسهیلات و نیز افزایش تسهیلات بلاعوض را مهم ترین نیاز مردم دانست.

در ادامه این دیدارها، اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان با حجت‌الاسلام عبودی رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان، حجت‌الاسلام سید علی اصغر حسینی امام جمعه سابق یاسوج، حجت‌الاسلام صفدر پناهی مدیر حوزه های علمیه استان دیدار و سال نو را تبریک گفتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار