کد خبر: ۹۵۲۷۷۱
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹ 04 April 2021
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، احد جمالی؛ معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با بویرنیوز گفت: فعلأ برنامه ای برای تغییر و تعویض فرمانداران نداریم مگر اینکه ضرورتی باشد، برخی اوقات شب انتخابات ممکن است شرایطی رقم بخورد که ما را مجبور به تغییر یک فرماندار بکند.
استان کهگیلویه و بویراحمد از بعد امنیتی و اجتماعی شاخصه های خاصش را دارد، برای کار مدیریتی و سیاسی باید شناخت داشته باشد.
مدیران اگر خوب بفهمند، بدانند چطور ‌خدمت کنند و در یک کلام راستگو باشند می‌توانند مدیریت کنند.
مردم استان مردمی خیلی خوب هستند و به درستی خدمت را از خیانت تشخیص میدهند، با این مردم باید راست و درست رفتار کرد.
اگر به مردم دروغ نگوییم خیلی از مسائل مرتفع می‌شود.
یکی از انتقادها از استاندار انتصابات غیربومی به خصوص در حوزه کاری خود شماست، نظرتان چیست؟
خب فارس و کهگیلویه و بویراحمد قرابت زیادی دارند و از قدیم تا الان هم مراودات بسیاری داشته و دارند، فرهنگ این دو استان شبیه است اگرچه گویش ها متفاوت.
از طرفی بنده در گذشته ۲ سال در این استان بودم و با فرهنگ و آداب و رسوم خاص عشیره ای و قومیتی آن آشنا بودم مازاد بر آن علاقه من به مطالعه تاریخ و جغرافیای ایران خصوصاً این منطقه شناخت خوبی را ایجاد کرده بود.
از طرفی نگاه بنده به «مدیر» نگاه ملی است، مدیر متعلق به استان خودش نیست، نیروی این کشور است، نیروهای استان داریم در فارس و تهران و بوشهر و سایر مناطق کشور در حال خدمت هستند. هر جای دیگری در کشور هم لازم بود باید بروند خدمت کنند.‌
اگر فرصت و شرایط ایجاب کرد مدیران خوب این استان باید در دیگر مناطق ایران به کار و خدمت بپردازند و اگر فلان مدیر در سیستان هم نیاز شد به کهگیلویه و بویراحمد بیاید باید حتماً این کار را بکند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار