معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد درباره نحوه فعالیت و حضور کارمندان ادارات و دستگاه‌ها در شهرهای زرد، نارنجی و قرمز توضیح داد.
کد خبر: ۹۵۲۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۰ 04 April 2021
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، به نقل از شبستان «آذر صفایی‌نیا» روز (۱۴ فروردین ماه) در نشست ستاد مدیریت پیشگیری و مقابله با کرونای استان کهگیلویه و بویراحمد، با اشاره به وضعیت رنگ بندی شهرهایی که اخیراً به دلیل بی توجهی به دستورالعمل‌های بهداشتی با طغیان بیماری مواجه شده و تغییر رنگ به نارنجی و قرمز داده‌اند، اظهار کرد دستورالعمل‌های اجرایی در مناطق مختلف از جمله شهرهای زرد، نارنجی و قرمز منتشر شده است و این شیوه نامه مصوب ستاد ملی مقابله با کروناست.
معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در شرایط کنونی و بر اساس آخرین مصوبات ستاد ملی کرونا در مناطق نارنجی یک دوم کارمندان مشاغل ضروری و مهم باید به صورت دورکاری کارهای محوله را انجام دهند و یک دوم حضور داشته باشند.
وی در خصوص نحوه حضور کارمندان ادارات در مناطق و شهرهای قرمز کرونایی اظهار کرد: براساس آخرین دستورالعمل ستاد ملی کرونا در این مناطق در ادارات دو سوم کارمندان باید به صورت دورکار کارهای مربوطه را انجام دهند و یک سوم حضور یابند.
صفایی نیا تاکید کرد: در شهرهای زرد کرونایی یک سوم کارمندان دورکاری خدمات ارائه دهند و دو سوم حضور یابند.
وی ادامه داد: در اجرای دورکاری باید نظم اداری و تکریم ارباب رجوع مدنظر قرار گیرد.
معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استانداری کهگیلویه و بویراحمدبیان کرد: مسئول رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ادارات شهرستان‌ها و استانی، مدیرکل و مدیر استانی است بنابراین باید ادارات شهرستان‌ها توجیه شوند.
همچنین حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این نشست، ابراز داشت: دورکاری‌های کارمندان در این شرایط کرونایی مختص کارکنان ادارات خواهد بود و شامل مدیران دستگاه‌های اجرایی نخواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار