دوره فعلی انتخابات متاثر از شیوه بیماری کرونا است و وضعیت این دو شهرستان همچنان وخیم است اما گویا این وضعیت نمی تواند کاندیداها را به رعایت حقوق مردم ملزم کند و هر روز شگردی جدید را در دستور کار دارند ! این در حالی است که برخی از مدیران خود آتش بیار معرکه هستند!
کد خبر: ۹۵۳۰۵۰
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۷ 05 April 2021
متاسفانه حوزه انتخابیه گچساران و باشت همیشه شاهد تخلفات گسترده تبلیغات انتخاباتی کاندیداها قبل از موعد مقرر بوده است و با وجود تذکرات متعدد اما همچنان این تخلفات وجود دارد و دوره به دوره بر شدت و نوع آن ها افزوده می شود . این تخلفات به گونه ای در این حوزه انتخابیه معمول است که گاهی احساس می شود مسئولین هم نسبت به آن بی تفاوت شده اند و دستگاه های نظارتی آن را پذیرفته و فقط سعی در مدیریت آن دارند .
اما دوره فعلی انتخابات متاثر از شیوه بیماری کرونا است و وضعیت این دو شهرستان همچنان وخیم است اما گویا این وضعیت نمی تواند کاندیداها را به رعایت حقوق مردم ملزم کند و هر روز شگردی جدید را در دستور کار دارند ! این در حالی است که برخی از مدیران خود آتش بیار معرکه هستند!
به گزارش تابناک دادستان گچساران در جلسه ستاد مبارزه با کرونا این شهرستان گفت : کادر درمان زحمات بسیاری را در خصوص مبارزه با بیماری کرونا انجام می دهند.
حجت الاسلام ادیبان بیان کرد: متاسفانه هنوز شاهد نشست های انتخاباتی در وضعیت قرمز کرونایی گچساران توسط کاندیدها هستیم.
دادستان عمومی و انقلاب گچساران تصریح کرد : با توجه به تذکرات متعدد اما اکنون این جلسات در منازل شخصی برگزار می شود .
ادیبان عنوان کرد: با دستور قضایی که روز گذشته صادر گردید ، تمام اشخاصی که میزبان جلسات انتخاباتی در منازل خود هستند و سخنران های اینگونه مجالس برای آنها در دستگاه قضایی پرونده تشکیل و با آنها بصورت قانونی برخورد خواهد شد.
وی گفت: از مدیران گچساران نیز گله مند هستیم که هنوز شاهد حضور برخی از آنها در جلسات می باشیم.
دادستان گچساران خاطر نشان کرد: یک‌ مدیر در تمام طول روز مدیر می باشد و حق شرکت در هیچ گونه سیاست های انتخاباتی را ندارد.
ادیبان اضافه کرد: با تمام متخلفین بصورت قانونی برخورد میشود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار