فرماندار در ستاد کرونا مطرح کرد:
اتابک : در شرایط قرمزی کرونا که اصناف تعطیل می شود کاندیدها به تبلیغ مشغول هستند و همین کار باعث شد تا بیشترین امار مبتلایان به کرونا در این شهرستان از نشست های انتخاباتی باشد.
کد خبر: ۹۵۳۱۷۳
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۰ 05 April 2021
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، علیرضا اتابک در جلسه ستاد مبارزه با کرونا گچساران افزود : دستگاه های مسئول در ایام تعطیلات نوروزی بخوبی در راستای مبارزه با ویروس کرونا وظایف خود را انجام دادند.
وی بیان کرد: بیماری کرونا واگیردار است باید پروتکل های بهداشتی رعایت شود.
اتابک گفت : وقتی وضعیت کرونا در شهرستانی قرمز است مردم باید به سمت رعایت های پروتکل بهداشتی بروند.
فرماندار گچساران با اشاره به اینکه بیشترین تست ها کرونا در گچساران گرفته می شود تصریح کرد: باید همه به سمت وظیفه و تکلیف پیش رفته و تمامی مصوبات ستاد کرونا در گچساران  اجرایی می شود.
اتابک عنوان کرد: وقتی وضعیت قرمز است باید دستور العمل ها و  پروتکل ها رعایت شود.
وی گفت: در  ایام عید در حق بازار با انصاف رفتار شد تا بازاریان دچار خسارت نشوند‌.
فرماندار گچساران خاطر نشان کرد : 80 درصد مردم پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند و باید همین روال بلکه بهتر ادامه پیدا کند.
اتابک بیان کرد: در حالی که تالارها تعطیل می باشند متاسفانه شاهد ازدحام جمعیت در دفاتر ثبت ازدواج هستیم که به کانونی پر خطر تبدیل شده اند و در راستای حفظ جان و سلامت مردم مجبور خواهیم شد ، برای دفاتر متخلف نامه رسمی  تعطیل را صادر کنیم.
فرماندار گچساران ادامه داد: تبلیغات زود هنگام شورا های اسلامی و نامزدهای مجلس  رصد می شود و با متخلفان انتخابات ، قانونی برخورد خواهد شد.
وی گفت: در شرایط قرمزی کرونا که اصناف تعطیل می شود کاندیدها به تبلیغ مشغول هستند و همین کار باعث شد تا بیشترین امار مبتلایان به کرونا در این شهرستان از  نشست های انتخاباتی باشد.
فرماندار گچساران ادامه داد: در حال حاضر ۵۵ بیمار مشکوک در بیمارستانهای گچساران بستری هستند که از این تعداد بالغ بر ۲۱ بیمار کرونایی قطعی می باشد.
اتابک اضافه کرد: با اتمام تعطیلات عید نوروز نگرانی از بالا رفتن آمار احتمالی مبتلایان به کرونا به وجود آمده است.
وی افزود: طبق دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با کرونا ، در شهر های قرمز تمامی صنوف و مشاغل سطح ۲ ، ۳ و ۴ تعطیل می شود.
فرماندار گچساران تصریح کرد: با توجه به قرمز بودن وضعیت کرونا در گچساران طبق دستورالعمل کشوری، تمام صنوف و مشاغل به غیر از سطح ۱ باید تعطیل شوند و امید می رود تا بازاریان شهرستان بار دیگر مسئولین را در این امر یاری داده تا بتوانیم هر چه زودتر شاهد نارنجی شدن و تبدیل  به وضعیت بهتر در گچساران باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار