رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت : طی دو روز گذشته سیر افزایشی بیماران بستری کرونایی در استان را شاهد هستیم که بی‌شک نتیجه سهل‌انگاری و کاهش رعایت دستورالعمل های بهداشتی است .
کد خبر: ۹۵۳۳۲۲
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۴ 06 April 2021
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، پرویز یزدان‌پناه از افزایش شمار مبتلایان به کرونا خبر داد و اظهار کرد: هم اکنون 332 بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد 81 بیمار کرونایی قطعی بوده و 16 بیمار در بخش‌های ویژه تحت درمان هستند.
 وی اظهار داشت: امروز نیز جواب 670 نمونه رپید تست را از آزمایشگاه دریافت نمودیم که 16 درصد موارد مثبت و بیشترین موارد در لنده، کهگیلویه، بویراحمد و بهمئی بوده، همچنین از 679 نمونه پی سی آر  45 درصد موارد مثبت و بیشترین مبتلایان در شهرستان‌های کهگیلویه، گچساران، بهمئی، دنا و بویراحمد است.
وی ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد 28504 نفر بهبود یافته گزارش شده است.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: طی دو روز گذشته سیر افزایشی بیماران بستری کرونایی در استان را شاهد هستیم که بی‌شک نتیجه سهل‌انگاری و کاهش  رعایت دستورالعمل های بهداشتی است .
دکتر پرویز یزدان پناه خاطرنشان کرد: افزایش مرگ و میر ناشی از کرونا در هفته‌های پیش رو پیش‌بینی می‌شود و از مردم خواهش می‌کنیم بیش از پیش به تذکرات و توصیه ها پایبند باشند.
وی ادامه داد: همچنین لازم است کسانیکه تست کرونای آنها مثبت شده است محل قرنطینه خود را ترک نکنند، اگر نشانه و نشانه‌هایی مبنی بر تشدید بیماری دارند به مرکز بهداشتی درمانی تماس بگیرند، استفاده همگانی از ماسک، رعایت فاصله گذاری فیزیکی، عدم حضور در هر نوع تجمع و دورهمی، پرهیز از حضور در مکان های شلوغ، سربسته و پرخطر  مانند بازارهای سربسته و بیمارستان هاو موسسات پزشکی، عدم مصرف غذا در رستوران ها، کاهش استفاده از وسایل نقلیه عمومی و عدم خروج از خانه مگر در موارد ضروری مد نظر همه باشد تا انشاالله بتوانیم با هزینه کمتری از این خیز عبور کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار