رئیس پلیس راهور مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از روز چهارشنبه ۱۸ فروردین ماه به مدت دو هفته از ساعت ۱۷ تا ۲۱ طرح محدودیت ترافیکی در هسته مرکزی شهر یاسوج اجرا می شود.
کد خبر: ۹۵۳۹۳۰
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۶ 08 April 2021
"سرگرد داوود بوستانی" در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، افزود: این محدودیت‌ها از خیابان‌ها و میادن منتهی به میدان هفتم تیر از جمله میدان شهدای نیروی انتظامی، سه راه بیمارستان، میدان جانبازان، خیابان بیمه سلامت اعمال می شود.
وی از ادامه ممنوعیت تردد شبانه خودروها از ساعت ۲۲ در شهر یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و اظهارکرد: بر اساس مصوبه ستاد کروناویروس شهرستان بویراحمد و با توجه به وضعیت قرمز کرونایی محدودیت‌های تردد کرونایی از ساعت ۲۲تا ۳ بامداد در شهرستان‌ بویراحمد همچنان ادامه دارد و اعمال می شود.
رئیس پلیس راهور مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: از مردم عزیز شهرستان خواهشمندیم همکاری لازم را همچون گذشته با پلیس داشته باشند و در ساعات مذکور در سطح شهر تردد نکنند.
وی تصریح کرد: در صورت تردد خودروها در ساعات ذکر شده مشمول جریمه و اعمال قانون می شوند.
رئیس پلیس راهور یاسوج، مرکز استان با بیان اینکه ورود خودروهای پلاک غیربومی به شهر یاسوج ممنوع است، ادامه داد: در صورت ورود خودروهای غیربومی به شهر یاسوج جریمه می شوند.
بوستانی با بیان اینکه هم اکنون شهرستان بویراحمد در وضعیت قرمز کرونایی است، بیان کرد: این محدودیت‌ها از امروز چهارشنبه ۱۸ فروردین ماه ۱۴۰۰ به مدت دو هفته ادامه خواهند داشت. 
وی افزود: یک موضوعی که وجود دارد، این است که بارها اعلام کردیم، دوربین‌های هوشمند، ثبت تخلف نداریم و متاسفانه هنوز هم این دوربین‌ها در سطح شهر راه اندازی نشده است.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان بویراحمد گفت: ما تنها مرکز استانی هستیم که در کشور به این سیستم مجهز نیستیم، گچساران دوربین ثبت تخلف هوشمند دارد، اما یاسوج ندارد و ما باید برای پایش و ثبت تخلف‌ها به صورت فیزیکی در صحنه حضور یابیم. در این حضور فیزیکی، ۱۷ نفر از همکاران‌مان به کرونا مبتلا شدند.
سرگرد بوستانی بیان کرد: تجهیزات ثبت تخلف هوشمند باید از سوی شهرداری‌ها در اختیار پلیس قرار گیرد تا همچون گذشته پلیس بتواند، خدمات بهتر و در خور شأن مردم فهیم ارائه دهد. امیدوارم همگان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های ستاد کرونا در نجات جامعه اسلامی ایران از شر بیماری کرونا مشارکت فداکارانه و ایثارگرانه داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار