رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه وبویراحمد گفت: تاکنون ثبت نام یکهزار و۳۸۶ داوطلب شوراهای اسلامی روستایی استان نهایی شده است.
کد خبر: ۹۵۴۱۹۶
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۳ 09 April 2021
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، فتاح محمدی پنجشنبه شب در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه از چهار روز گذشته تاکنون در مجموع یکهزار و ۶۰۰ داوطلب برای رقابت در انتخابات شورهای روستایی کهگیلویه وبویراحمد نام نویسی کرده اند اظهار داشت: مدارک ۲۱۶ داوطلب دیگر این انتخابات در حال بررسی برای ثبت نهایی است.
وی با اشاره به اینکه نام نویسی از داوطلب شرکت در انتخابات روستایی استان روز دوشنبه هفته جاری آغاز شده است تاکید کرد: داوطلبان تا ساعت ۱۸ روز بیست و دوم فروردین برای ثبت نام فرصت دارند.
رییس  ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: داوطلبان عضویت در انتخابات شوراهای اسلامی روستاها و تیره‌های عشایری می توانند از طریق مراجعه حضوری به بخشداری محل سکونت یا به صورت غیر حضوری و از طریق اپلیکیشن موبایلی،نسخه ویندوز و قابل نصب بر روی رایانه و دفاتر پیشخوان دولت در شهرها و روستاها نیز ثبت نام خود را انجام دهند.
محمدی از داوطلبان خواست برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا نام نویسی را به صورت غیرحضوری انجام دهند.
وی عنوان کرد: این انتخابات در روستاها و مناطق عشایری با حداقل ۲۰ خانوار یا یکصد نفر جمعیت برگزار خواهد شد.
رییس  ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به در پیش بودن سه انتخابات ریاست جمهوری، میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت و شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان ابراز داشت: زمان قانونی تبلیغات دهه سوم خرداد ماه است و هرگونه تبلیغات پیش از این تاریخ قانون شکنی محسوب می شود و با افراد خاطی برخورد می شود.
محمدی با اشاره به شرایط سخت ویروس کرونا در کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: با هر گونه تجمع تبلیغاتی حتی در واحدهای مسکونی برخورد می شود.
وی همچنین در مورد انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گچساران وباشت ابراز داشت: هم اکنون تایید صلاحیت داوطلبان در هیات شهرستانی در حال انجام است و تا روز بیست و پنجم فروردین داوطلبان نتیجه مرحله شهرستانی داوطلبان از طریق فرمانداری گچساران به اطلاع آنان می رسد.
کهگیلویه وبویراحمد دارای یکهزار و ۶۷۶ روستای دارای سکنه است که حدود ۷۰۰ روستای آن بالای ۲۰ خانوار جمعیت دارد.
این استان بیش از ۷۲۳ هزار نفر جمعیت دارد که حدود ۴۰ درصد این جمعیت در روستاها زندگی می کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار