داوطلبان انتخابات شورا‌های روستا‌ها تا فردا برای ثبت نام فرصت دارند و با توجه به شیوع کرونا، ترجیحا از روش‌های غیرحضوری نام نویسی کنند.
کد خبر: ۹۵۴۷۰۳
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۸ 10 April 2021
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل انتخابات استانداری این استان گفت: داوطلبان انتخابات شورا‌های روستا‌ها تنها تا ۲۲ فروردین برای ثبت نام فرصت دارند و با توجه به شیوع کرونا، ترجیحا از روش‌های غیرحضوری ثبت نام کنند.
فتاح محمدی با بیان اینکه اگر تعداد داوطلبان ثبت نامی در یک روستا به حدنصاب نرسد، انتخابات شورای اسلامی در آن روستا برگزار نمی‌شود و در نتیجه روستا چهارسال آینده بدون شورا می‌ماند، از افراد توانمند، بویژه جوانان و زنان درخواست کرد از این فرصت برای حضور در شورا‌ها و آبادانی روستا‌ها استفاده کنند.
محمدی بیان کرد: ثبت نام از داوطلبان عضویت در انتخابات ششمین دوره­ شورا‌های اسلامی روستا و تیره‌های عشایری از ساعت هشت صبح روز دوشنبه مورخ ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ آغاز شده و تا ساعت ۱۸:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ (جمعا به مدت هفت روز) ادامه خواهد یافت.
داوطلبان می­ توانند برای نام نویسی از چهار روش اقدام کنند
وی با اشاره به اینکه داوطلبان عضویت در شورا‌ها می‌توانند از چهار طریق اقدام به نام نویسی کنند، تصریح کرد: ثبت نام داوطلبان از طریق اپلیکیشن موبایلی (دانلود برنامه ثبت­ نام از پورتال وزارت کشور به آدرس entekhabat.moi.ir) و دریافت پیامک مبنی بر ثبت نام قطعی داوطلب از سرشماره (v.Keshvar) و ثبت نام از طریق نسخه ویندوز و قابل نصب بر روی رایانه (دانلود برنامه ثبت نام از پورتال وزارت کشور به آدرس entekhabat.moi.ir) و دریافت پیامک مبنی بر ثبت نام قطعی داوطلب از سرشماره (v.Keshvar) انجام می‌شود.

محمدی ادامه داد: همچنین ثبت نام داوطلبان انتخابات شورا‌های اسلامی روستا و عشایر از طریق دفاتر پیشخوان دولت در شهر‌ها و روستا‌ها و دریافت رسید چاپی ممهور به مُهر آن دفتر و همچنین پیامک مبنی بر ثبت نام قطعی داوطلب از سرشماره (v.Keshvar) و ثبت­ نام از طریق مراجعه حضوری به بخشداری (از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۸:۰۰) و دریافت رسید ثبت­ نام انجام خواهد شد.
انتخابات شورا‌های اسلامی روستا‌ها همزمان با انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در سراسر کشور برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار