استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: هر کارمند و حقوق بگیر جمهوری اسلامی در مراسم عمومی دیده شود، چه (۰تشییع جنازه، دورهمی و یا عروسی) باشد، قطعا به دادگاه معرفی و هم برای کثر حقوقش اقدام می شود.
کد خبر: ۹۵۴۸۸۳
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲ 11 April 2021
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، «حسین کلانتری» در شورای تامین گفت:  مهمترین موضوع رعایت دستورالعمل های بهداشتی است ، مردم ما در هر کجایی که هستند چه شهر، چه روستا، چه در مزرعه ، چه بازار و اداره باید دستوراالعمل ها را رعایت کنند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد، با اشاره به رعایت دستورالعمل های بهداشتی، تصریح کرد: رعایت دستورالعمل های بهداشتی یعنی رعایت فاصله اجتماعی، استفاده کردن از ماسک، شرکت نکردن در تجمعات (عروسی، تشییع جنازه، مراسم ترحیم، دورهمی های خانوادگی) است که همه این ها ممنوع هستند.
وی افزود: خوشبختانه اعضای تامین و مقامات قضایی به شدت برای برخورد با افراد متخلف که سلامت جامعه را به خطر می اندازند بسیار جدی هستند.
کلانتری اظهار کرد: شهرستان های بویراحمد، گچساران و کهگیلویه هم اکنون در وضعیت قرمز قرار دارند، بنابراین فقط  گروه دسته یک می توانند فعال باشند، واحدهایی که خدمات اصلی به مردم می رسانند مثل قصابی ها، لبنیات ها، سوپر مارکت ها فعال و بقیه گروه های شغلی صد درصد تعطیل هستند، حتی رستوران ها و سوپر مارکت هایی که کارهای فراتر انجام می دهند، فست فودی ها فقط می توانند به شکل بیرون بر اقدام کنند حق هیچگونه پذیرشی را ندارند.
وی افزود: در استان های نارنجی نیز فقط گروه های شغلی (۱،۲) می توانند فعالیت داشته باشند و بقیه تعطیل هستند، در همه شهرستان ها فرمانداران، دهیاران، بخشداران برای اجرای دستورالعمل ها فعال هستند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد، ضمن هشدار به کارمندان و کارکنان دولت گفت: برای اجرای دستورالعمل ها در دو هفته پیش رو بحث پرسنل ادارات و سازمان ها و حقوق بگیران جمهوری اسلامی است که باید در رعایت کامل دستوراالعمل ها پیش قدم باشند.
وی افزود: هر کارمند و حقوق بگیر جمهوری اسلامی در مراسم عمومی دیده شود، چه تشییع جنازه باشد، دورهمی و یا عروسی باشد قطعا هم به دادگاه معرفی می شود و هم برای کسر حقوقش اقدام می شود.
کلانتری در پایان خاطر نشان کرد: هیچ تعارفی با هیچ کسی در هیچ رده ای در هیچ شهرستانی نداریم،  می خواهد در سطح اداره کل یا شهرستان باشد، هیچ تفاوتی نمی کند، قطعا نیروهایی که خدمت گذار مردم هستند اکنون مهمترین وظیفه شان حفظ سلامتی مردم است، و خودشان باید رعایت کنند، ان شاء الله با همراهی مردم شاهد کنترل این پیک مرگبار باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار