فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: شمار فوتی‌های ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در این شهرستان به ۷۶ نفر رسیده و هم اکنون وضعیت قرمز این منطقه سلامت مردم را به خطر انداخته است.
کد خبر: ۹۵۵۴۹۲
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۳ 13 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،«نورالدین فرزادی‌پور»افزود: وضعیت کرونا در سرپل‌ذهاب به حد بالایی رسیده و از ابتدای اپیدمی کرونا تاکنون از مجموع پنج هزار و ۵۷۷ نمونه‌گیری انجام شده، ۲ هزار و ۱۷۲ مورد مثبت بوده است.

وی اظهار داشت: از مجموع شمار افرادی که به ویروس کرونا مبتلا شده اند ۶۳۷ نفر در بیمارستان ها و مراکز درمانی بستری شده اند.

فرماندار سرپل ذهاب در ادامه گفت: هم اکنون ۳۲ نفر از شهروندان سرپل ذهابی مبتلا به کرونا در بیمارستان بستری و تحت مراقبت قرار دارند.

فرزادی‌پور ادامه داد: اگر مردم در رعایت دستورالعمل های ستاد ملی مبارزه با کرونا رعایت و همکاری نکنند وضعیت وخیم تر خواهد شد از این رو مردم باید برای حفظ سلامتی خود و دیگران از ماسک استفاده کرده و افراد دارای علایم نیز قرنطینه شوند.

او با قدردانی از همراهی اصناف و بازاریان شهرستان در تعطیلی بازار، گفت: کرونا به اقتصاد، بازار و معیشت مردم لطمه زده اما به خاطر سلامتی خود و دیگران مجبور به تعطیلی شدیم.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار تن جمعت دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار