به گفته رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، بیش از ۷۶ درصد تخت‌های اختصاص یافته به بیماران مبتلا به کرونا در استان پر شده است.
کد خبر: ۹۵۵۵۱۲
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۳ 13 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،مهدی محمدی با اعلام اینکه ۶۸۲ بیمار مربوط به کرونا در بیمارستانهای استان بستری هستند، اظهار کرد: در حال حاضر بیشترین تعداد بیماران بستری با ۱۲۳ نفر در بیمارستان فارابی کرمانشاه بستری هستند.

وی افزود: هم اکنون غیر از بیمارستان‌های معتضدی و سجاد کرمانشاه و بیمارستان شهرستان ثلاث باباجانی در تمامی بیمارستان‌های استان بیمار مبتلا به کرونا بستری است.

محمدی به وضعیت بستری بیماران در شهرستانهای استان نیز اشاره کرد و گفت: سنقر و کلیایی با ۵۸ بیمار بیشترین بیماران بستری را در شهرستانها دارد و پس از آن کنگاور با ۴۵ بیمار و پاوه با ۴۲ بیمار در رده های بعدی هستند.

وی افزود: بیشترین بیماران بستری در بخش های ویژه نیز با ۳۹ بیمار در بیمارستان گلستان کرمانشاه بستری هستند.

به گفته محمدی بیشترین تعداد موارد اینتوبه(حال وخیم) در بیمارستانهای صحنه و فارابی بستری هستند که در هر کدام سه بیمار به دستگاه ونتیلاتور وصل هستند.

طبق اعلام مسئولین دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، برنامه ریزی شده تعداد تخت های بستری بیماران کرونایی در استان به 1800 تخت افزایش یابد.

تاکنون 1549 بیمار مبتلا به کرونا در استان جان خود را از دست داده اند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار